تاکید بر آسیب شناسی فرآیندها و فرآیندهای موجود در قوه قضائیه و تسهیل و تسریع در جذب نیروهای مستعد، متدین و انقلابی.

تاکید بر آسیب شناسی فرآیندها و فرآیندهای موجود در قوه قضائیه و تسهیل و تسریع در جذب نیروهای مستعد، متدین و انقلابی.

روز جدید رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش خود برای آسیب شناسی فرآیندها و فرآیندهای قوه قضائیه طی 7 ماه گذشته، گفت: باید برای تسهیل و تسریع در جذب نیروهای مستعد، انقلابی و متدین در دستگاه قضایی تدابیری اتخاذ شود. باید به این مهم برسیم. برنامه ویژه ای داریم که ارتقای آن به معاونت اول قوه قضاییه محول شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اجایی روز پنجشنبه ۲۲ بهمن ماه در بازدیدی سرزده و غیررسمی از مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در اصفهان حضور یافت.

رئیس قوه قضائیه در این مراسم با اشاره به ایام الله دهه فجر به نکات و خطبه هایی در خصوص عظمت و فضیلت ماه بزرگ خدا ماه رجب المرجب اشاره کرد و گفت: رئیس قوه قضائیه گفت: انقلاب امام خمینی (ره) انفجار نور بود و همه متعجب مستکبران و ستمکاران فرمودند: من خمینی (ره) را بدون توجه به نیروهای دنیا و سایر الزامات بدیهی و متعارف برای پیشرفت در سیاست و حکومت اعم از اطلاعاتی و نظامی دارم. و غیره، همان گونه که توکل به خداوند متعال و عنصر تعالی دین و نیز اعتماد متدینین، نظام جمهوری اسلامی را تثبیت می کند و بسیاری از مدعیان مبارزه با نیروهای سلطه را متحیر و شگفت زده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به اینکه استان اصفهان حدود 70 هزار شهید، جانباز و ایثارگر انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: نتوانسته ایم به مردم متدین و انقلابی استان اصفهان خدمت کنیم. ، به طوری که لازم است تمامی مدیران در تمامی ادارات و سطوح در جهت رفع مشکلات و نیازهای مردم گام های بیشتری بردارند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مشکلات مشاهده شده در ابعاد سخت افزاری مراکز قضایی استان اصفهان از مسئولان این استان خواست هر از چند گاهی از مراجع قضایی و مراکز اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان باشند. از نواقص اداری و کاستی های همکاران قضایی ما قرار می گیرد.

رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به بهسازی زندان اصفهان از نظر امکانات و تجهیزات گفت: زندان ارتقا و بهبود می یابد وضعیت زندان استان خود اقدامات مناسبی انجام داده و اکنون وضعیت این زندان به شرایط مناسب نزدیک شده است. به طرق مختلف، یعنی وقتی مردم دیدند که مشکلات تا حدودی حل شده است، البته از وضعیت ایده آل.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی گفت: بدون شک بهبود وضعیت اداری مانند ثبت اسناد، املاک، پزشکی قانونی و غیره است. با توجه به تجهیز امکانات سخت افزاری برای بهبود و ارتقای خدمات به مردم و رضایتمندی آنان تاثیر بسزایی دارد که با تلاش کارکنان اجرایی حائز اهمیت است.«استان اصفهان اجرا می شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش‌های خود برای آسیب‌شناسی فرآیندها و فرآیندهای قوه قضائیه طی 7 ماه گذشته، گفت: باید برای تسهیل و تسریع در جذب نیروهای مستعد، انقلابی و متدین در دستگاه قضایی تدابیری اتخاذ شود. وظیفه به معاون اول قاضی محول شده است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به جنگ ترکیبی که توسط دشمنان بر کشور و مردم ما تحمیل شده است، گفت: امروز مهمترین مسئله کشور تقویت توان تولیدی و توان اقتصادی آن است و همه بخش ها و دستگاه های کشور باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. دستیابی به آن و رفع هرگونه مشکلی که تولید و خدمات را متوقف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان مردم و کشورمان گفت: با توجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم نیازمند شرایط، قوانین، مقررات و دستورالعمل های خود هستیم. مطابق با حکومت نظامی.»

رئیس قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما حق دارند در همه زمینه ها عدالت، رفع تبعیض و توزیع مناسب فرصت ها و امکانات را انتظار داشته باشند. همه نهادها و بخش ها باید در تقویت توان تولیدی و اقتصادی کشور کمک کنند و این یکی از مهمترین اولویت های فعلی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید