صیانت از اطلاعات اجازه آسیب به قوه قضائیه را نمی دهد / قوه قضائیه با قاطعیت وارد اجرای شعار سال می شود


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820949

علی عبداللهی گفت: حراست و اطلاع رسانی باید عالی و در راستای سیاست ها و برنامه های راهبردی رئیس قوه قضائیه و با نظارت مستمر و نظارت عملی بر تمامی موضوعاتی که به دنبال تضعیف قوه قضائیه است، باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام علی عبدالهی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران که با حضور مسئولان استان مازندران و جمعی از مسئولان دادگستری استان برگزار شد. ، برکت رمضان را بیان کرد. همه برکات بهشتی اعم از قرآن کریم، تورات، انجیل، زبور و کتب آسمانی در این ماه نازل شده است و ما باید به این ماه مبارک پناه ببریم و در این ماه از سفره فیض الهی بهره مند شویم. محدودیت ها
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به سیاست های راهبردی قوه قضاییه مورد تاکید قوه قضائیه در سال 1401 بر اجرای دقیق و هوشمندانه آن تاکید کرد و گفت: اجبار و توجه همکاران قضایی در داخل سازمان ویژه است. باید توجه شود.
عبداللهی، عمل به سند تحول قضایی با درخواست ولی فقیه را که مورد قبول ولی فقیه (مدظله العالی) است، به معنای تابعیت آنها دانست و تصریح کرد: نظام اجتماعی و فردی برای افراد و افراد وجود دارد. توجه به کوتاه شدن مدت رسیدگی به پرونده.
وی بر ضرورت احیای حقوق عمومی و اهمیت آن تاکید کرد و گفت: با نهادینه شدن آزادی های مشروع باید دغدغه های مردم برطرف شود و مردم در آرامش باشند.
رئیس اداره حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه حمایت همه جانبه قوه قضائیه از اجرای شعار سال را اعلام کرد و گفت: و صنعت به چرخه تولید بازگشت و تعداد زیادی از بیکاران در سال جدید به سر کار بازگشتند. قوه قضائیه برای اجرای شعار سال گام برداریم.



8db34efd 6c51 4b2a bdbd b3b93cddc177 خبر خاکستری
عبداللهی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت اجرای احکام تاکید کرد: لذت حکم، اجرای به موقع آن است. او شرایط خوبی دارد و کارنامه درخشانی دارد.
عبداللهی مرتبط بودن مجموعه حفاظت و اطلاعات در مبارزه با فساد را مورد توجه قرار داد و گفت: حفاظت، تعقیب و حفظ سرمایه های انسانی، نظارت بر تمامی افراد و اسناد بر عهده دفاع است و با نظارت مستمر و مستمر به دنبال تضعیف قوه قضائیه هستیم. نظارت عملی
رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز با استقبال از ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: در کنار انجام وظایف نظارتی بر کار کارکنان باید حقوق بشر رعایت شود.
رئیس کل دادگستری استان روحیه جهادی و انقلابی را برای بهتر انجام دادن امور مردم بسیار موثر دانست و گفت: خوشبختانه حراست و اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان با روحیه جهادی در راستای ارتقای عملیات سلامت اداری گام برداشته است. مراقب سلامتی کارکنان باشید.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان همواره متعهد به صیانت و اطلاع رسانی بوده و متعهد به حفاظت و اطلاع رسانی بوده است، زیرا صیانت و اطلاع رسانی از طریق شناسایی به موقع و مبارزه با مفاسد مؤثر بوده و فضایی سالم ایجاد می کند و در نهایت استقلال خود را حفظ می کند. وظایف و مسئولیت ها در راستای ترویج عدالت.
رئیس قاضی مازندران ابراز امیدواری کرد: با تقویت دستگاه های مختلف و اقدامات حفاظتی و پیشگیری، شاهد فساد در دستگاه قضایی استان نباشیم.



8ef37d60 eb75 4346 9cf3 94e88d1a3a20 خبر خاکستری
مقام ارشد قضایی استان از زحمات و خدمات در دوران مدیریت اداره حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قدردانی و برای رئیس جدید حفاظت و اطلاعات آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
هیچ هزینه ای ندارد. در این مراسم از زحمات و خدمات رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، تکدیر و رحمت عشقی به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران معرفی شدند.
وی پیش از این سرپرستی دادسرای شهرستان نکا را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید