تاکید رهبری بر تقویت مواضع قوه قضائیه نیروهای مسلح


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807828

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعددی بر حفظ و تقویت جایگاه قوه قضائیه تاکید کردند و حراست نیروهای مسلح کار مستمر این سازمان را مد نظر قرار دادند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار حجت الاسلام پورخکن رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و تبریک مجدد انتصاب رئیس کل قوا. قوه قضائیه گفت: برای نیروهای مسلح است و فرماندهی معظم کل قوا بر حفظ و تقویت جایگاه قوه قضائیه جلسات متعددی تاکید دارند و در راستای صیانت از نیروهای مسلح، سازماندهی ادامه کار در نظر گرفته شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری و دیدگاه های ایشان در خصوص جایگاه مهم و اساسی دستگاه قضایی نیروهای مسلح گفت: بود.

وی گفت: در همه دوره ها پیوند قوه قضائیه و نیروهای مسلح بسیار خوب بوده است و این در سال های اخیر کاملا مشهود است.

سرلشکر باقری با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح افزود: آموزش و پیشگیری آنقدر اهمیت دارد که در اکثر جلسات ستاد کل نیروهای مسلح تعقیب و تعقیب را در دستور کار خود قرار می دهد. “

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید حسن باقری و تبریک دهه مبارک فجر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تامین امنیت کشور دریغ نکرده اند. و پاک ترین نیروهای مسلح جهان.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در نیروهای مسلح، تقویت جایگاه فرماندهی است و قوه قضائیه با اعتقاد به اینکه باید شخصیت حقیقی و حقوقی متخلف تفکیک شود، عزم خود را جزم کرده تا از هرگونه آسیب به وضعیت حقوقی جلوگیری کند. نیروهای مسلح.

پورهاکان در ادامه این نشست گفت: علیرغم افزایش پرسنل نیروهای مسلح، الحمدلله برای اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از وقوع جرم، شاهد کاهش روزافزون جنایت در بین نیروها هستیم که البته نشان از تلاش همکاران ما در سازمان و ستاد.» نیروهای پیشگیری دارند.

در این جلسه مهرانفر معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نیز مواردی را بین قوه قضائیه و ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد که سرلشکر باقری دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید