رئیس قوه قضائیه نیروهای مسلح: فیلم درهم شکستن موتور توسط پلیس بر اساس دروغ و صحنه سازی

رئیس قوه قضائیه نیروهای مسلح: فیلم درهم شکستن موتور توسط پلیس بر اساس دروغ و صحنه سازی

ایسنا نوشت: حجت الاسلام پورخاقان گفت: برخی از باتوم هایی که در این فیلم در دست افرادی است که شبیه پلیس هستند با باتوم های نیروی انتظامی متفاوت است و افرادی که در فیلم نمایش داده می شوند پلیس نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به فیلم منتشر شده اخیر در فضای مجازی که در آن پلیس موتورسیکلت های مردم را تخریب و شکسته می کند، گفت: کشف شد. که محتوای این فیلم بر اساس دروغ است و صحنه سازی شده است.

وی در این خصوص گفت: نوار سفیدی که روی کلاه ایمنی افرادی که در فیلم شبیه پلیس هستند، اساسا در کلاه ایمنی یگان امداد و نجات و یگان ویژه پلیس غایب است. علاوه بر این، برخی از باتوم هایی که در دست افرادی که در این فیلم پلیس به نظر می رسند، با پلیس متفاوت است و افرادی که در فیلم نشان داده شده اند، پلیس نیستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بازدید شهریورماه خود از پارکینگ خودروهای توقیف شده از مواد مخدر در مهریز استان یزد و دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف هرچه بیشتر این خودروها -سریع گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده در دوره گذشته و پس از بازدید کمیته عالی قضایی استان یزد، کلیه خودروهای توقیف شده حاوی مواد مخدر که سفارش داده شده و در پارکینگ شهر تهران نگهداری می شدند. شهرستان مهریز در دو مرحله به مزایده گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید