غرور من جنگ با آمریکاست/طرح تقابل راه و رسم مقاومت است+فیلم


ساعت: 23:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908455

فرمانده جبهه مقاومت، جنگ با آمریکا را بزرگترین افتخار زندگی خود خواند و گفت: طرح رویارویی راه و رسم مقاومت است و در این میان ایران اسلامی هر کاری خواست کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سردار رحیم اقدم امروز در همایش استکبارستیزی که با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، به تبیین فلسفه و دلیل بزرگداشت یوم الله در یوم الله 13 آبان پرداخت و گفت: : حافظه تاریخی ملت ایران جنایات استکبار جهانی است که آمریکا علیه ایران اسلامی فراموش نخواهد کرد.

وی به راه و رسم جهاد و مقاومت اشاره کرد و گفت: طرح مقابله با دسیسه های دشمنان راه و رسم مقاومت است و ایران اسلامی در 43 سال گذشته توانسته با موفقیت در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کند. خارج از مرزهای کشور با طراحی منحصر به فرد آرام آرام

وی به جنگ داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: بزرگترین افتخار من انتصاب به عنوان فرمانده جبهه علیه آمریکا توسط حاج قاسم سلیمانی است.

دانش آموز مکتب سلیمانی با اعتقاد به تربیت مکتب عاشورا و تربیت شده مهدی باکری گفت: آمریکا شهامت چپ نگاه کردن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

سرلشکر انهدام پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق را یادآور شد و گفت: عدم پاسخگویی آمریکا به این درگیری، فرصت نابودی کامل استکبار جهانی در منطقه را از ما سلب کرد، زیرا در یک طرح مقاومت در جبهه مقاومت، اعضای نیروهای آمریکایی در منطقه و اخراج آنها از خاورمیانه است که دشمن تحقیر شده از این حمله که رهبر معظم انقلاب فرمودند فقط یک سیلی به صورتش بود. جرات عکس العمل را نداشت

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری در جهان است که در سال 43 وی سال گذشته در سخنانی علیه افراط و تفریط استکبار جهانی گفت: امروز ایران الگوی کامل آزادی خواهان جهان شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید