مسابقات جهانی تکواندو چالش جدیدی برای من است/ به نام حریفانم نمی رسم


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910327

تکواندوکار دسته هفتم تیم ملی ایران گفت: سعی می کنم در مسابقات جهانی مکزیک بهترین باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طی سال های حضور تیم ملی ایران در مسابقات جهانی، 11 تکواندوکار دسته هفتم تیم ملی به مصاف رقبای خود رفته اند که حاصل تلاش آنها سه طلاست. ، یک نقره و سه برنز.
یوسف کرمی با 2 طلا و 2 برنز موفق ترین تکواندوکار وزن هفتم ایران در جهان است. مجید افلاکی در سال 1999 در ادمونتون کانادا تنها در وزن 7 به مدال طلا دست یافت. سید حسن زاهدی نیز نقره و برنز گرفت.
عبدالله مومن، منصور باقری، مجید امین ترابی، علی تاجیک، مهدی خدابخشی، عرفان نظامی (بدون روادید)، رضا مهماندوست، امید امیدی و سعید رجبی دیگر تکواندوکاران رده هفتم ایران در مسابقات جهانی بودند.
دوازدهمین تکواندوکاری که در مسابقات جهانی دسته هفتم به مصاف حریفان خود می رود، جوانی 18 ساله بابلی است که پس از کسب طلای نوجوانان جهان، با 2 مدال طلای آسیایی و نوجوانان جهان، همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. بر او و با موفقیت در مسابقات مقدماتی او اکنون این شانس را دارد که سومین طلای خود را در سال 1401 و این بار در مسابقات جهانی کسب کند. مدالی که می تواند او را یک قدم به کسب سهمیه المپیک نزدیک کند.
ابوالفضل عباسی با اشاره به تمرینات سخت و فشرده چند ماه اخیر ادامه داد: کادر فنی تیم ملی واقعا تمرینات بسیار خوبی را برای آماده سازی تیم ملی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: پس از شرکت در اردوی جوانان و کسب 2 مدال طلا در آسیا و جهان به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافتیم.
عباسی افزود: دعوت شدن نوجوانان مدال طلای جهان از سوی کادر فنی به اردوی بزرگسالان نشان از نگاه ویژه فدراسیون به حمایت دارد. جا دارد از موکانلو تشکر کنم که این فرصت را به ما داد تا توانایی های خود را در سطح بالاتری محک بزنیم و در نهایت پس از یک دوره مقدماتی موفق به ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی راه پیدا کنیم.
تکواندوکار دسته هفتم تیم ملی درباره حضورش در مسابقات جهانی گفت: با وجود اینکه تجربه حضور در مسابقات جهانی در رده سنی خردسالان و خردسالان را دارم، اما شرایط مسابقات جهانی در رده بزرگسالان است. متفاوت است و بدون شک چالش بزرگی است و تلاش برای بهترین بودن، چیزی را از دست ندهم و با آمادگی خوبی که دارم سعی می کنم بهترین نتیجه را کسب کنم و زیباترین مدال را کسب کنم.
وی درباره آشنایی با رزمی کارانش در مسابقات جهانی گفت: تعدادی از این مبارزان را در مسابقات جهانی آنالیز کرده ام. نمایندگان اسپانیا و انگلیس خوب هستند اما فکر می کنم تکواندوکاری که با هدف کسب طلای جهان وارد رقابت ها می شود باید فارغ از نام و سابقه حریفان، همه رقبا را شکست دهد.
عباسی در پایان گفت: همه مسابقات فینال است و انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی دارم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم. مردم عزیز ایران دعا کنید تیم ملی ایران در این مدت بهترین نتیجه را کسب کند.
سه شنبه 3 آبان در دومین روز جام جهانی ابوالفضل عباسی به مصاف رقبای خود می رود.

دیدگاهتان را بنویسید