گلوی جنایتکاران و نوکران میدان جنگ را می بریم/ دنیای استکبار غرب و آمریکای متجاوز رو به زوال به آخر خط رسیده است.


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906996

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از مأموریت و وظیفه اصلی خود که هوشیاری، رصد و رفع تهدیدات در مبدا، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیتی در تنگه هرمز و خلیج فارس است غفلت نخواهیم کرد و خواهیم کرد. با قدرت و اراده به رشد خود ادامه دهید.» ما انقلاب اسلامی را زیر سایه رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ادامه می دهیم و اصلاً احساس خستگی نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد فرماندهی سپاه ضمن محکومیت حادثه تروریستی تکفیری اخیر در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: لحظه ای از انجام ماموریت و وظیفه اولیه. یعنی هوشیاری، مراقبت و ریشه کنی تهدیدات در مبدا، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیتی در تنگه هرمز و خلیج فارس است. ما نمی کنیم

سردار تنسیری با اشاره به حادثه غم انگیز و تروریستی – تکفیرهای دشمنان پایگاه ملت قهرمان ایران اسلامی، افزود: اقدام تروریستی نشانه بی منطقی، ضعف گفتمان و رویکرد دشمن به زوال و زوال است. از قدرت وقتی دشمن درمی‌یابد که فشار حداکثری نمی‌تواند در میدان عمل مؤثر باشد، متواضعانه و مأیوسانه دست به قتل می‌زند و مردم بی‌گناه و غیرنظامی ما را می‌کشد. البته خون این شهدای مظلوم دامن کثیف آنها را خواهد گرفت و ملت ما متحدتر، شرمنده تر خواهند شد و عاملان این جنایت قطعا با اقدامات قاطع و خردمندانه به سزای اعمالشان خواهند رسید و انتقام خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: امروز استواری، موضع گیری و موفقیت ملت غیور ایران اسلامی، دشمنان و منافقان را به وحشت، سردرگمی و زمین گیر کرده است. آنها متوجه شدند که به زوال و زوال قدرت پوششی که سالها با جبهه دروغین رسانه ای خود کشیده بودند نزدیک می شوند و خودشان زودتر از دیگران صدای ترک خوردن پست های لانه خود را شنیدند و در واقع فرو ریختن و سقوط آنها را تماشا کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: اما در برابر عزت روز به روز «مظلوم مقتدر» اما مقتدر جمهوری اسلامی که در چهل و چهار سال با اعمال همه تحریم ها و موانع توانسته رشد و ترقی داشته باشد. آنها با این اقدام غیرمنطقی و ناجوانمردانه به عنوان یک ترور کور که منجر به شهادت مردم بیگناه و مستضعف و زائران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و زن و مرد و کودک شد، در فکر راه اندازی جنگ جهانی علیه ملت روشن فکر هستند. و نوجوانان و پیر و جوان می توانند جلوی حرکت رو به رشد ملت عزیز ما را بگیرند. البته ما در میدان جنگ به آنها پاسخ خواهیم داد. ما روز به روز در مسیر قدرتمند شدن پیش می رویم و گلوی جنایتکاران و یارانشان را در میدان نبرد (خلیج فارس) خواهیم کوتاه کرد.

وی سپس به آیه 139 سوره آل عمران اشاره کرد و گفت: تا زمانی که ایمان به خدا و ایمان به قدرت لایزال الهی داشته باشیم و گوش به فرمان امام جامعه اسلامی نائب امام مهدی (عج) باشیم. حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، پیروزی ها خواهد بود. موفقیت ها و افتخارات ادامه خواهد داشت. جوانان عزیز بدانند که آینده انقلاب اسلامی با توجه به حضور مولفه های قدرت در کشور بسیار روشن و امیدوارکننده است که با مطالعه پیشرفت نسبی آن نسبت به گذشته به دور از بازنمایی های سیاه دیده می شود. از دشمن حسود و پرحرف

سردار تنسیری گفت: ما اکنون در راه هستیم، قدم اول را با تمام کینه و حسادت با موفقیت پشت سر گذاشتیم و قدم دوم را آغاز می کنیم، اما دنیای استکبار غرب و آمریکای متجاوز به آخر خط رسیده اند. هر چه داشتند تلاش کردند و نتیجه آن استقرار رژیم کودک کشی و رژیم اشغالگر وحشیانه در جهان اسلام، تحمیل جنگ های جهانی اول و دوم با کشتارهای هولناک، غارت و غارت منابع و منافع ملت ها و دولت های تحت ستم جهان حمایت از هر دیکتاتور و مستبد خبیث جهان، شناسایی نخبگان علمی کشورها و گروگان گرفتن آنها، مقابله با هر کشور مستقل و مردمی، نابود کردن هر فردی که نظریه ظالمانه آنها را قبول ندارد، تمسخر به سخره گرفتن حقوق بشر. جهانی شده است، گروه های تروریستی را ایجاد و حمایت می کند و جنگ های نیابتی را آغاز کرده، شورش ها، کودتاها و قیام ها را به وجود آورده است.

وی گفت: در کشورهای مستقل و در حال توسعه تحریم و تهدید ملت ها و عدم مسئولیت تجاوزات و قتل هایی که انجام می دهند. لذا همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «ما لا ظلم و لا یضعون زیر بار ظلم»، با ظلم آنان روبرو خواهیم شد و تا زمانی که توبه کنند و هلاک شوند، پاسخ قاطع خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: به عهدی که با شهدا بستیم وفا می کنیم و با توکل به خداوند متعال پیش می رویم. ما به برکت باد انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و قوی‌تر شده‌ایم و برای حفظ امنیت منافع مردم عزیزمان و داشته‌های نظام قوی‌تر می‌شویم.» جمهوری مقدس اسلامی که ثمره خون هزاران شهید والامقام، ما با کسی شوخی نمی کنیم و دوست نداریم با کسی که به امنیت ما لطمه بزند همنشینی کنیم، امنیت او را از بین می بریم و با رعایت تهدید، ریشه صدور این را می خشکانیم. تهدید.

دیدگاهتان را بنویسید