قومیت بزرگترین حامی کشور در برابر تهاجم فرهنگ/فضای مجازی غرب در خدمت دنیای غرب برای اجبار همسان سازی است.


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909581

وزیر کشور گفت: قومیت ها بزرگترین حامی کشور محسوب می شوند و می توانیم با توجه به قومیت ها در برابر تهاجم فرهنگ غرب، بزرگترین فرهنگ پایدار را داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ احمد وحیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد مردمان ایران زمین که در گلستان برگزار می شود؛ وی تصریح کرد: یکی از پرسش های مهم بشر توجه به اقوام و آنچه به دهکده جهانی معروف است است. در این قومیت ها پایمال می شوند.

وی بیان کرد: فرهنگ جهانی مفهومی است که مردم را دور هم جمع کنیم تا همه در درون فرهنگ غربی افکار و عقاید یکسانی داشته باشند و فرهنگی که غرب معرف آن است مردمان مکانیکی هستند.

وحیدی یادآور شد: فضای مجازی امروز در خدمت دنیای غرب برای تحمیل یکنواختی است و فرهنگ اسلامی در مقابل آن ایستاده است و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما همه این تفاوت ها و تفاوت ها را می شناسد و بر حفظ آنها می کوشد، خاستگاه و هویت مربوط به حوزه است. این گروه های قومی

وی خاطرنشان کرد: این تفاوت آفریده خداوند است و باید به این خلقت و ارزش های اقوام احترام بگذاریم و باید به این نکته توجه کنیم که فرهنگ اصیل ایرانی ما حافظ فرهنگ اصیل اقوام کشور است و همه آنها را به رسمیت می شناسد. متوجه شد.

وحیدی افزود: دشمن تلاش می کرد اقوام را از مشکلات کشور منحرف کند. اما دشمن نتوانست به این هدف دست یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در کشور ما نقش هر قوم و پیشینه ای مهم است و دشمنان به دنبال از بین رفتن این هویت ها هستند.

وحیدی تاکید کرد: این جشنواره به همت مردم عزیز و خون گرم استان گلستان برگزار می شود و پیام آن این است که مردم ایران در کنار هم این رویداد را به اوج و عظمت خود خواهند رساند.

وی گفت: پرچم این کشور فارغ از قومیت سلول های ما را به حرکت در می آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید