پیشگیری از وقوع جرم و بزهکاری با فرهنگ سازی / لزوم فرهنگ سازی در برابر جرم و جنایت

ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786276

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه یزد گفت: کارکنان ستاد دیه نیز باید به مقوله فرهنگ سازی و آموزش همگانی توجه ویژه داشته باشند تا با ارتقای سطح آگاهی مردم در کنار آزادسازی منابع مالی از ورود افراد به زندان ها جلوگیری شود.محکومین جرائم غیرعمد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح امروز در دیدار با مدیر ستاد دیه استان یزد، با اشاره به اقدامات ارزنده ستاد دیه استان در زمینه آزادی مددجویان جرائم غیرعمد، گفت: : کمک به زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند ترویج بیشتر در بین مردم است چرا که زندانیان جرایم غیرعمد عمداً از آزادی محروم نشده اند و اکنون که در زندان به سر می برند خانواده های آنها در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند.

وی بر لزوم تلاش برای انجام اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: ستاد دیه نیز باید به مقوله فرهنگ سازی و آموزش همگانی توجه ویژه داشته باشد تا همزمان با آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد، آگاهی عمومی نسبت به باید از ورود افراد به زندان جلوگیری شود

آیت الله ناصری با بیان اینکه اعتماد مردم به این ستاد مردمی باید حفظ و تقویت شود، افزود: ارزشمندترین سرمایه ستاد دیه، اعتماد مردم است و تمام تلاش کارکنان باید حفظ این سرمایه باشد و این موضوع نیاز دارد. شفافیت در ارائه آمار و ارائه «به مردم.

امام جمعه یزد گفت: باید از ظرفیت سمینارها و دانشگاه ها برای اشاعه و فرهنگ سازی در زمینه رهایی زندانیان از جرایم غیرعمد و همچنین ارائه راهکار برای مقابله با جرم و جنایت استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید