گزارش به موقع برای پیشگیری از وقوع جرم ضروری است/ ارسال بیش از 60 گزارش هشدار به مراجع استانی


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903465

مدیرعامل سازمان بازرسی گیلان خاطرنشان کرد: رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرسی استان تاکید کرد که در صورت مشاهده تخلف و سهل انگاری سریعا اخطاریه ارسال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سجاد دی جانی در گفت و گوی ویژه خبری گفت: سازمان بازرسی گیلان در سال گذشته 204 فقره پرونده شامل 121 فقره اصلاح پرونده، 18 پرونده کیفری و 65 مورد ارجاع افراد به دستگاه های اجرایی و انتظامی را ثبت کرد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 122 پرونده توسط بازرسی ارسال شده است، افزود: 74 فقره پرونده اصلاحی، 10 مورد آشنایی با مراجع ذیصلاح قوه قضائیه که 24 نفر هستند و 40 مورد. موارد گزارش تخلفات اداری سازمان به مراجع مربوطه و دستوری ارسال کردیم که شامل 62 نفر می شود.

مدیرکل بازرسی گیلان بیان کرد: سازمان بازرسی گیلان در سال جاری 342 پیشنهاد برای اصلاح سوالات اجباری به نهادها ارسال کرد.

ده ده جانی تعداد افرادی را که به مراجع قضایی معرفی و تحت تعقیب قرار گرفته اند 21 نفر عنوان کرد و گفت: همچنین 15 نفر متخلف از مقررات، 21 نفر در انجام وظایف محوله و 4 نفر نیز با عدم معرفی به سازمان بازرسی قصور کرده اند. .

وی گفت: 48 درصد پرونده های بازرسی در استان گیلان منجر به تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی شده است.

ده ده جانی با اشاره به اینکه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به سازمان بازرسی کل استان تاکید کرده است که در صورت مشاهده تخلف و سهل انگاری نسبت به ارسال اخطار نامه اقدام کنند، افزود: لازم است گزارش به موقع به مسئولان برای جلوگیری از تخلفات ارائه شود. از وقوع.

مدیرکل بازرسی گیلان افزود: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 60 گزارش اخطاریه به مراجع ذیربط استان ارسال کرده ایم که در صورت عدم ارسال منجر به دستگیری افراد می شد اما هدف ما این است که مردم را دستگیر کنید.”

وی گفت: شهری در گیلان داریم که در این سال ها اقدامی برای تشکیل کارگروه تعیین اراضی دولتی نکرده و سندی دریافت نکرده است. اما پس از بررسی، جلسات کارگروه تشکیل شد و مراجعات به اسناد اراضی ملی در ادارات افزایش یافت و تاکنون برای چند 10 هزار هکتار سند صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید