خون بی گناهان گلوی مرتدان را خواهد گرفت / هر صدای تفرقه از گلوی دشمن است


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915156

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان دنبال تفرقه است و امروز اگر کسی اظهار تفرقه کرد باید شک کند که مسلمان است. هرمز علاوه بر اینکه نماد وحدت است، نماد استقامت نیز هست. از فتح المبین تا والفجر 8 شهید و رزمنده از این جزیره داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا طنسیری فرمانده ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مادران فاطمیون بندرعباس گفت: شهدا ما را از یوغ طاغوت نجات دادند و یاد و خاطره حاج قاسم و شهید ابومهدی آل را گرامی می داریم. مهندس که پرچمش در راه مبارزه با استکبار برافراشته است.

وی با تبریک هفته بسیج، افتخار این هفته را متعلق به حشدالشعبی عراق، فاطمیون، دلاورمردانی دانست که در سوریه جانفشانی کردند و راه دشمن را بستند.

فرمانده ناوگان سپاه خطاب به حاضران در این همایش گفت: شما پا به استانی گذاشته اید که افتخار شهدایی را دارد که در دفاع مقدس و در برابر شیطان بزرگ جان خود را فدا کردند و در گذشته نیز سرچشمه مقاومت در بازپس گیری جزایر و گامبرون و شجاعت بخشی از وجود آنهاست.

وی افزود: در هرمز مظاهر رشادت، عظمت و حکومت را در تاریخ پرآوازه آن شاهد بودیم، مادر شهیدان فاطمه نیک افتخار بزرگی برای ایران و هرمزگان است که در سال 66 در مکه به خیل شهدای مکه پیوست. با تقدیم 8 شهید و خود و شایسته است آن را یک اقدام شجاعانه و از خودگذشتگی تلقی کنیم.

به گفته سردار تنسیری، او و مادران شهدای دیگر چراغ راه مقاومت و رشادت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس ششم برخی از آنها گوشه ای داشتند، آنها را به هرمز و خانه این شهدا در هرمز بردیم و برخی از عظمت این شهدا گریه کردند، چطور یک خانواده این همه شهید می دهد. و مثل کوه قوی باش . دنیا باید این را بررسی کند و بداند که ما چه نوع زنانی در انقلاب خود داریم. این افتخار هرمزگان است.

وی تاکید کرد: بانو فاطمه نیک، این شیرزن نشان داد که همراه ولایت است و خداوند در خانه خودش از او استقبال کرد و در سفر حج به شهدا پیوست.

سردار تنسیری گفت: از همسران شهدای مدافع حرم که هشتاد سال سن دارند تا زنانی که در خرمشهر اسلحه به دست گرفتند، اینها زنان کشورمان هستند.

وی گفت: خواهران ما کار اصلی را انجام دادند و باید این را در تاریخ و انقلاب مرور کنیم. در مقاومت و در کشورهای مقاومت، زنان پشت سر مردانی بودند که شجاعانه به میدان جهاد رفتند و اگر زنانی چون زینب کبری و فاطمه الزهرا (س) نبودند، این موفقیت های بزرگ و این بارقه ها نبود. اتفاق افتاد

وی در خاطرات خود از روزهای حصر آبادان نیز گفت: در پاسداشت مادر اسماعیل بشقاب بلندی را دیدم که ترک خورده بود و 3 روز پیش فرزندش را تقدیم کرده بود، این مادر سرش را نگه داشت. کودکی در دامان او بود و قبل از رسیدن به آبادان، فرزندش فوت کرد، خون از دامان مادر چکید، اما او در منطقه ماند و رزمندگان باقی ماندند. او تنها نان آور خانواده اش را از دست داده بود، اما با وجود مجروح شدن حاضر به بازگرداندن نشد و گفت تا زمانی که در کنار رزمندگان بمیرد، می ماند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: وحدت در هرمز و هرمزگان وجود عمیقی دارد به این معنا که باید این را الگو قرار داد و به جهانیان نشان داد.

وی تاکید کرد: فقط شیطان به دنبال تفرقه است و اگر امروز صدای تفرقه از گلوی کسی بلند شد باید شک کرد که مسلمان است. هرمز علاوه بر اینکه نماد وحدت است، نماد استقامت نیز هست. از فتح المبین تا والفجر 8 شهید و رزمنده از این جزیره داریم.

سردار تنسیری با بیان اینکه اگر راه ولایت و راه اسلام را در پیش بگیریم و فریب شیاطین را نخوریم قطعاً موفق می شویم و خداوند به وعده خود عمل می کند، گفت: صبور باشید و بدانید که فرمان خداوند محقق می شود و سرنوشت صدام و خانواده صدام برآورده می شود و یزید و یزیدی ها پیش ما هستند که چگونه ذلیل شدند اما راه حسینی و انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه دارد.

سردار طنسیری گفت: 22 جوان در عربستان هستند اما حقوق بشر کجاست؟ هر شب ده ها نفر در بحرین کشته می شوند، اما حقوق بشر کجاست؟

سردار تنگسیری، ما به صهیونیست ها، غرب، آمریکا و به ویژه مرتجعین منطقه هشدار می دهیم که صبر ما وقت دارد و نمی خواهیم خون بی گناهان ریخته شود، اما بدانند که خون بی گناهان بر گلویشان خواهد نشست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امام ما در زمان جنگ به کشورهای حاشیه خلیج فارس قول دادند که صدام بعد از ما نزد شیوخ عرب برود و شما شیوخ خلیج جنوبی از تاریخ درس بگیرید و ببینید درست است و بلافاصله بعد از پایان جنگ ایران رفت. به کویت رفته و قصد حمله به دیگران را داشت.

سردار تنگسیری عنوان داشت: خدا آمریکایی ها را دو بار و انگلیسی ها را دو بار به زانو درآورد. به این ترتیب ما قهرمان می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید