ایجاد اختلاف و تفرقه هدف دشمن است/ عده ای از عاشقان غرب در خاک دشمن بازی می کنند


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820880

اسماعیلی گفت: استکبار با استخدام افرادی که تغییر عقیده داده اند به دنبال رسیدن به اهداف خود است و این اقدامات نشان دهنده دست خالی دشمن است که احساس می کند با این اقدامات می تواند به هدف خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: دستان جبهه استکبار امروز بیش از هر زمان دیگری برای جلوگیری و انقلاب است و با اقدامات شرم آور به دنبال تخلیه خشم خود هستند که هفته گذشته در حرم رضوی دیدم. جایی که دو روحانی شهید شدند.

وی افزود: استکبار با استخدام افرادی که تغییر عقیده داده اند به دنبال رسیدن به اهداف خود است و این اقدامات نشان دهنده دست خالی دشمن است که احساس می کند با این اقدامات می تواند به هدف خود برسد، در حالی که چنین برنامه هایی بیش از هر زمان دیگری انجام می دهند. ماسک از صورتشان

این کارشناس سیاسی گفت: امروز این اقدامات دشمن نتیجه ایستادگی ملت ایران است و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن خشم آنها را برانگیخته است و هدف دیگر دشمن ایجاد تفرقه است. و تفاوت ها.”

اسماعیلی بیان کرد: متأسفانه عده ای دوستدار غرب هستند و گاهی در چنین مواقعی حمایت خود را نشان می دهند در حالی که همه این اتفاقات از خوی استکباری دشمن نشات می گیرد و مهمترین هدف دشمن ایجاد اختلاف است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد ضربه زدن به اقتصاد است، گفت: آنها معتقدند با فشار اقتصادی می توانند به اهداف خود برسند در حالی که مقاومت در حوزه اقتصادی ممکن است دشمن را از این طرح ناامید کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید