وابستگی به غرب موجب تفرقه می شود/ هدف دشمن براندازی حقیقت انقلاب است

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا مانع استقلال، پیشرفت و خودکفایی ایران شود زیرا از مزایایی که کشور ما با وابستگی به آنها به ارمغان آورده است محروم هستند و مردم سایر کشورها نیز در پیگیری آزادی های خود از آنها الگوبرداری می کنند. از سوی دیگر، انقلاب اسلامی ما مردم را از نظر دینی و اعتقادی به خدا رسانده است و طبق آیه قرآن، دشمنان همیشه با ما در جنگ خواهند بود تا مردم را از دین دور کنند. .

امام جمعه یزد با اشاره به تحریم‌های دشمن گفت: اعمال این تحریم‌ها برای جلوگیری از رشد و توسعه ملت ایران است و به بهانه ساخت بمب هسته‌ای می‌خواهند جلوی ایران را بگیرند. دستیابی به دانش هسته ای تا ایران به آنها وابسته باشد.» و او نمی تواند روی پای خود بایستد.

سخنگوی ولی فقیه استان یزد گفت: ما می توانیم روی پای خود بایستیم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آیت الله ناصری در ادامه با بیان اینکه با توکل به خدا و اتکا به باطن می توان در دنیا و ماورا به سعادت رسید، ادامه داد: استکبار هیچ گاه کامل نیست.

وی افزود: من خمینی (ره) را دارم و علمای دین برای رسیدن به این انقلاب و از بین بردن حکومت استکباری کشور و برقراری حکومت خداوند بر کشور بسیار زحمت کشیده اند، پس باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم نه اینکه تنش زدایی را رها کنید و دشمن را از رسیدن به هدف خود که براندازی حقیقت انقلاب است باز دارید.

امام جمعه یزد گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا در کار جهادگران در همه عرصه ها خودکفایی کنند، مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کنند، گران فروشی ها را کنترل و مقابله کنند و حقیقت انقلاب که اقامه حکومت الهی است. عدالت، استقلال و خودکفایی حاکم است و هیچ یک از توطئه های دشمن به نتیجه نمی رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید