دشمن از پروژه براندازی ناامید شده است/ ناتوانی استکبار را برای براندازی اشتباه گرفته است.


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905327

مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد دقانی گفت: دشمنان به دلیل بی کفایتی نتوانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازند و اکنون تفرقه و اغتشاش در کشور را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محسن دهقانی صبح امروز در نشست نخبگان استان یزد با تشریح دلایل و عوامل شکل گیری اغتشاشات اخیر و هدف دشمنان از ایجاد این اغتشاشات، خاطرنشان کرد: با توضیحات و شفاف سازی هایی که رخ داده است. مردم اعتراضات مشروع خود را در مسیر درست بیان خواهند کرد. اختلالاتی که در پازل بازی کرد، دشمن را شکافت.

وی ادامه داد: به دلیل وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی که هیچ کس منکر آن نیست، این تصور برای برخی ایجاد شده که تلاطم های اخیر ناشی از وجود مشکلات معیشتی است و این تصور کاملا اشتباه است.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی مردم باید توسط مسئولان حل شود، تصریح کرد: اگر بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نیات دشمن، اهداف و برنامه های آنها تبیین شود. در قالب جهاد، مردم بیشتر متوجه توطئه ها و اهداف دشمن می شوند و با دشمنان این کشور فاصله بیشتری می گیرند، هر چند با همه این مشکلات مردم ایران در تاریخ ثابت کرده اند که از این اسلامی حمایت می کنند. انقلاب حتی در سخت ترین شرایط.

دقانی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف دشمن در این مرحله براندازی نیست زیرا در این مرحله امکان براندازی در جمهوری اسلامی ایران را غیرممکن می‌داند و تصریح کرد: البته این گفتگو به این معنا نیست که دشمن با دشمن دست از دشمنی بردارد. انقلاب اسلامی، اما دشمن اراده کند. اعتقاد بر این است که ارکان مستحکم جمهوری اسلامی ایران در این زمان این فرصت را به او نخواهند داد و به همین دلیل با تغییر روش آشفتگی، بی نظمی و تفرقه در کشور ایران آن را به عنوان دستور کار جدید در برنامه قرار داده است.

وی گفت: دشمنان از تمام نیروهای بین المللی خود برای ایجاد تفرقه در کشور استفاده کردند و با توطئه در مناطق شمال غرب و ایجاد مشکلاتی از سوی کشورهای آذربایجان و ترکیه سعی در بی ثبات کردن مناطق شمال غرب داشتند. برگزاری رزمایش و تلاش جمهوری اسلامی در خنثی سازی این توطئه ها باعث شده این دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر یکی دیگر از برنامه های دشمنان را ایجاد بی نظمی و اغتشاش در بعد داخلی عنوان کرد و با استناد به بیانیه وزارت اطلاعات تصریح کرد: انجام عملیات خرابکارانه در هواپیما و یک مرکز مهم صنعتی در اصفهان، کشتار و… به فضل الهی و تلاش نیروهای امنیتی کشور نقش بر آب شد و تلاش دشمنان برای ایجاد اغتشاش در استان های شمال غرب کشور نیز در همین زمینه ایجاد مزاحمت ناکام ماند. بحران های داخلی

وی ادامه داد: در بعد رسانه‌ای، دشمن در مقاطع مختلف سال جاری سعی در ایجاد بحران برای کشور داشته و همه این اتفاقات نشان داده است که دشمنان آمادگی‌های انباشته‌ای برای ایجاد آشفتگی و نابسامانی در کشور دارند. مرگ آمین عامل این انباشتگی بود تا شرایط جدیدی را بر کشور تحمیل کنند.

دقانی با تاکید بر اینکه اگر مرگ خانم امینی اتفاق نمی افتاد، دشمنان برای رسیدن به اهداف خود نقشه دیگری پیدا می کردند، گفت: دشمنان یک سری اقدامات را برای ایجاد آشوب و بی نظمی و حتی تجزیه کشور طراحی کردند که یکی از آنها چند نیت بود. منحرف کردن افکار عمومی از پیشرفت و موفقیت کشور بود.

وی ادامه داد: بحمدالله از ابتدای سال جاری تاکنون موفقیت های زیادی حاصل شده است که از جمله آنها می توان به اربعین حسینی، پیشرفت علمی کشور در ابعاد مختلف حتی فضایی، پیوستن کشور به سازمان های مهم بین المللی، رفع برخی از مشکلات قدیمی کشور اشاره کرد. و غیره. این بخشی از موفقیت هایی بود که دشمنان به خوبی مشاهده کردند و معنی این موفقیت ها را می دانستند، به همین دلیل با ایجاد یک سری عملیات قصد داشتند آن طور که باید و باید با این مشکلات برخورد نکنند و مردم هم این کار را نکردند. این پیروزی را بچشید. زیاد به آنها دست نزنید.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر یکی از اهداف دشمنان را که می خواستند کمتر به آن توجه کنند را مسائل مهم منطقه ای برشمرد و اظهار داشت: دشمنان می خواستند با ایجاد ناآرامی و اغتشاش، کشور را کمتر به مسائل منطقه ای توجه کنند. کشور و سپس به مشکلات مورد نظر خود در کشورهایی پی ببرند که به لطف خداوند متعال در این زمینه موفق نبوده اند و اتفاقاتی که در آن کشورها افتاده به نفع ملت ایران بوده است.

محسن دقانی در پایان سخنان خود با استناد به برخی آمار از سن دستگیرشدگان، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و مجازی سازی موضوعات آموزشی، شاهد هجوم گسترده دانش آموزان به این فضا هستیم. که نیاز به برنامه ریزی صحیح دارد این لایه ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر گفت: هر چند اغتشاشات و اغتشاشات اخیر مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد، اما به لطف خداوند بر اساس بیانیه وزارت اطلاعات توفیقاتی از جمله خروج از کشور نصیب کشور شد. دشمنان این نظام از لانه‌های خود شناسایی و همچنین گلوگاه‌هایی که نیاز به توجه بیشتری دارند از جمله نوجوانان و جوانان را شناسایی و نیز شناسایی کرد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید