تحریم رسانه ای افراد مشهور نشان از ناتوانی و عجز استکبار جهانی دارد


ساعت: 20:00
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920889

این استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه باید در عرصه رسانه به دنبال کادرسازی باشیم گفت: تحریم رسانه ای افراد مشهور نشان از عجز و عجز استکبار جهانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار قم فوری، با اشاره به تحریم رسانه ای برخی از اصحاب رسانه در کشورمان توسط استکبار جهانی، اظهار داشت: غرب و به ویژه آمریکا برخلاف اظهارات خود که بر آزادی بیان تاکید دارند. و رسانه ها به دنبال تحریم و تحریم باشید در کشور ما رسانه هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: قطعا این تحریم ها تاثیری در کل موضوع نخواهد داشت و به تعبیر رهبر انقلاب، انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که روز به روز قوی تر می شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه نباید از جنگ ترکیبی و شناختی غافل شد، تاکید کرد: فضای غبارآلود دشمنان نظام از طریق شبکه های اجتماعی و سایت های خبری در ماه های اخیر نشان می دهد که دشمنان تا چه اندازه در عرصه رسانه دخالت کرده اند.

وی تصریح کرد: در این زمینه باید به سمت ظرفیت سازی حرکت کنیم و کادری انقلابی، استانی و رسانه ای تشکیل دهیم تا در صورت تحریم افراد جایگزین داشته باشیم.

کاوشیان ابراز داشت: این تحریم ها نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمنان نظام است و از سوی دیگر نشان دهنده مسیر درستی است که جوانان انقلابی در حال حرکت هستند.

این استاد علوم ارتباطات تاکید کرد: لازم است برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام در حوزه رسانه به مقوله مهم سواد رسانه ای توجه ویژه شود و از این اهمیت نیز غفلت نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید