تحریم اصحاب رسانه در کشور نشانه وحشت و عجز دشمن است


ساعت: 10:02
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920573

حسین جلالی گفت: اگر چهره های رسانه ای ما تحریم شوند نشان از ترس و نگرانی دشمن است و نشان می دهد که چهره های رسانه ای ما موثر بوده و موفق شده اند نقشه های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر بهای سنگینی را بر کشور ما تحمیل کرده و خسارات مادی و معنوی زیادی را به مردم کشورمان وارد کرده است و بیشتر این حوادث بر اساس دروغ و شایعات رسانه های استکباری است که به این معناست که سال 65 درصد رسانه های خارجی با دروغ و فریب مردم را کشتند و هر آنچه در داخل کشور گفته می شد تقلب شد تا نتیجه را برای مردم واقعی جلوه دهند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی ادامه داد: غول رسانه ای دنیا با دروغ، تهمت، تهمت، شبهه افکنی و شایعه پراکنی می تواند کشوری را نابود کند.بنابراین مشکلات رسانه ای در دنیا به حدی است مهم است که رسانه ها باید به عملکرد رسانه ها پاسخ دهند، یعنی در این شرایط کسی که می تواند طرح رسانه ها را خنثی کند، رسانه ها و شخصیت های رسانه ای هستند.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی افزود: اصحاب رسانه ما دو دسته هستند که برخی در مسیر دشمن حرکت می کنند و تحریم نیستند. چون مطابق اهداف دشمن عمل می کنند اما برخی از رسانه ها مانند رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، رئیس سازمان صدا و سیما و برخی خبرنگاران را تحریم می کنند.

فرمود: آنجا که دشمن شلیک کند، خط آنجاست. بنابراین ما باید خط خود و دوست خود را بشناسیم و اگر چهره های رسانه ای ما تحریم می شوند، نشان از ترس و نگرانی دشمن است و نشان می دهد که چهره های رسانه ای ما موثر بوده و در خنثی سازی نقشه های دشمن موفق بوده اند. ; زیرا اگر فردی بی اثر باشد مجازات نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تصریح کرد: اگر چهره های رسانه ای ما که امروز تحریم شدند، تاثیرگذار و کم اثر نبودند، تحریم نمی شدند، تحریم دشمن نشانه ضعف و عجز است و این موضوع نشان می دهد که دشمن در این زمینه کوتاهی کرده است. با اعداد برخورد کنید رسانه های ما با آن برخورد خواهند کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم یک رسانه در دنیا معنا ندارد و نمی توان اصحاب رسانه و رسانه را تحریم کرد. ممکن است اجازه سفر به خارج از کشور را ندهد. اما نمی توان جلوی رسانه ها را گرفت.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین این اقدام نشان دهنده عجز و ضعف دشمن و پیروزی ما و اصحاب رسانه است و امیدواریم اصحاب رسانه که راه درست را گام بردارند. استوارند، زبانشان بلیغ است و فصاحت و قلمشان در برابر دشمن مؤثر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید