دشمن با رسانه های جعلی درصدد ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است / شورش راه به جایی نمی برد


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908313

محمد اسماعیل کوثری با بیان اینکه دشمن رزمنده و نیرو ندارد گفت: دشمن تنها با دروغ و کار رسانه ای می خواهد در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار شب ترکی از بجنورد محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن فکر می کند تحلیل های دقیقی دارد اما نمی داند که دو عامل فقیه و مردم گروه دین باعث پیروزی نظام در همه صحنه هاست.



وی ادامه داد: علت اینکه مردم امروز در بیش از 900 نقطه کشور با همه سختی ها روی صحنه می روند این است که نظام، انقلاب و رهبری را می خواهند.

کوثری افزود: افراد با بصیرت و آگاهی بسیار با دقت عمل می کنند و با احساس مسئولیت در صحنه ها و موقعیت ها ظاهر می شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن دشمنی خود را ترک نکرده است، گفت: دشمن دشمنی است اما باید در مقابل دشمن بایستیم و به آنها نشان دهیم که هیچ غلطی نمی توانند بکنند، زیرا این فقط یک حرف نیست، بلکه گذرا است. ما زمان و تمرین را نشان دادیم.

کوثری تصریح کرد: بازنده دسیسه اخیر دشمن قطعا خودش خواهد بود و پیروزی متعلق به ملت ایران است چرا که 43 سال نشان داده است که اگر ملت مشکلی داشته باشد خود و مسئولان به دنبال حل آن هستند. ، و من نیازی به همدردی دیگران ندارم

کوثری با بیان اینکه دشمنان در این اغتشاشات اخیر جنایاتی فراتر از توطئه های قبلی مرتکب شده اند، افزود: همه رسانه های غربی دست به دست هم دادند تا یک کار ترکیبی انجام دهند اما نه تنها مردم حمایت نکردند و وقتی دشمنان دیدند که در دانشگاه دارند. در میان مردم، طبقات و مردم جایی ندارند، آنها به خشونت آمیزترین راه ها تخریب و مزاحمت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام بالغ است و در سیاست های منطقه و جهانی بسیار موثر است که باعث ترس و وحشت دشمن می شود.

با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «شما خواهید دید که 25 سال دیگر صهیونیست ها سقوط می کنند و بر فلسطین حکومت می کنند، دشمن از این پیام ها می ترسد زیرا ولایت فقیه که رهبری جبهه مقاومت را بر عهده دارد، هر چه بگوید انجام شده است. .

گفت: ما ایستاده ایم همانطور که حاج قاسم با مقاومت و ایستادگی داعش را شکست داد.

کوثری با بیان اینکه دشمن رزمنده و نیرو ندارد، افزود: دشمن با توسل به دروغ و کار رسانه ای می خواهد در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند اما ملت فریب آنها را نمی خورد.

کوثری بیان کرد: اغتشاش راه به جایی نمی برد و دشمن با وجود حضور مردم در صحنه هیچ غلطی نمی کند، جوانان و نوجوانان فریب آن دسته از افرادی را که برای تشویق جوانان به شورش پول می گیرند، نخواهند خورد.

وی افزود: دشمن هیچ وقت برای ما دلسوزی نمی کند، اگر دلسوز مردم بود، مردم را تحریم نمی کرد، آمریکا جنایتکار است و به دروغ شعار حقوق بشر می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید