لزوم ورود جدی دادستان کشور به چشمه های جولان. فتنه گران/اپورتونیست های اصلاح طلب مسئول ایجاد رعب و وحشت در امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند.


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898703

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تاکید کرد؛

احمدعلی مقدم گفت: فرصت طلبان اصلاح طلب عامل ایجاد رعب و وحشت در امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند. بنابراین یکی از حقوق مهم عموم مردم، بحث امنیت روانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص اظهارات کذب و غیررسمی برخی از مسئولان اصلاحات و برخی املاک جاهلانه با سوء استفاده از ماجرای مرگ «مهسا امینی» گفت: مهسا امینی دختر دختر ایرانی و یکی از نوامی های ماست که متاسفانه قربانی شده است. سیاسی و جناحی.» اصلاح طلب، منافق و ضد انقلاب شد.

وی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده امینی گفت: افرادی مانند جهانگیری و خاتمی و برخی از عوامل آنها با ورود به این موضوع به دنبال احقاق حقوق زنان ایرانی نیستند بلکه به دنبال برهم زدن آرامش روانی جامعه و برهم زدن آرامش روحی و روانی جامعه هستند. به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حمله کنید. لذا آن دسته از افراد و جناح هایی که دست نشانده دشمن شده اند، هرگز دوست نظام و انقلاب نبوده و همواره از کوچکترین فرصت برای قیام و تضعیف نظام استفاده می کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغگویان و یاغی های اصلاح طلبان و عده ای ناآگاه با رسانه های مخالف زبان دشمن شده اند، افزود: فضای مجازی کشور ما آزاد است و وجود ندارد. نظارت قانونی بر آن به گونه ای که هر از گاهی شاهد انتشار و شایعه پراکنی دروغ پردازان در این فضا هستیم، لازم است دادستانی کشور در این زمینه به طور جدی وارد عمل شود زیرا این افراد سودجو و یاغی آرامش مردم را بر هم زده اند.

مقدم ادامه داد: باید به افرادی مانند جهانگیری گفت: آیا همیشه در برابر رفتارهای ناشایست و عدم رعایت کرامت انسانی زنان و دختران جامعه موضع می گیرید؟ اگر اینطور است، چرا شما و اعضای حزبتان در کشتن میترا استاد کور و لال بودید؟ و چرا رئیس جمهور وقت و جناح شما در این رابطه با قاتل برخورد نکردند و اکنون در این رابطه از مراجع قضایی پیگیری می کنید!

این فعال سیاسی با تاکید بر برخورد جدی با اخبار جعلی گفت: فرصت طلبان اصلاح طلب عامل ایجاد رعب و وحشت در امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند. بنابراین یکی از حقوق مهم مردم عادی بحث امنیت روانی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولان قوه قضائیه به طور جدی خواستار مجازات و برخورد با تهدید کنندگان امنیت روانی شدند. مردم هر روز با شنیده ها، دروغ ها و حرف ها به طرز وحشتناکی چشم به راه خود شده اند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان فرصت طلب خون همسر بی گناه حزب خود را زیر پا می گذارند و با استدلال صد و یک غاز قاتل را تطهیر می کنند و اکنون با اهداف مغرضانه رژیم را متهم به شکنجه و کشتن یک دختر جوان می کنند. پرستار بچه مهربان تر.” تا اینکه مادر شدند و بنا به میل دشمن و منافقین خون این دختر بی گناه را بهانه دروغ های خود برای حمله به نظام قرار می دهند، لذا بسیار مهم است که مردم بزرگوار ما به تفاوت این رویارویی ها و رویارویی ها در جهت منافع خصوصی.

مقدم تصریح کرد: جریان فاسد و مداخله جوی اصلاحات با پروژه مرگباری مانند فتنه 88 به دنبال ایجاد قیام دیگری هستند و با جریحه دار کردن احساسات مردم سعی دارند نظام را برای خروج دولت از قانون حجاب تحت فشار قرار دهند زیرا هدف آنها این است حمله و مخالفت با اسلام انقلاب و حجاب است.

آسو از شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همه عوامل دشمن اعم از سلطنت طلب، تجزیه طلب، منافق، شبکه های دشمن، خودسربازان و نفوذی های داخلی و خارجی همه در صدد بزرگنمایی و وارونه جلوه دادن ماجرا هستند. مرگ مهسا امینی، پس آنها نگران امنیت و آزادی دختران و زنان ایرانی هستند، بلکه می خواهند ماهی دلخواهشان را از این آب کدر صید کنند که اعتصابات و اعتراضات مردمی و در نهایت شورش و آشوب و آشوب است. سقوط جمهوری اسلامی که باید با برخورد قانونی جلوی آن گرفته شود.

وی اذعان داشت: مردم فهیم ایران باید با هوشیاری و بصیرت و نه خودآزاری با این گونه قیام های دشمنان برخورد کنند و همچنین دستگاه قضایی باید با جدیت و بدون عذر دروغ پردازان در مورد ضرب و شتم ساختگی مهسا امینی و جریان برانداز بنفش اقدام کند. ، یعنی وسيله رژيم صهيونيست ها در ايران بايد اقدام قانوني كنند تا هر مشكلي كه در داخل كشورمان پيش مي آيد بستري براي قيام فرصت طلبان نشود و افكار ملت را درگير و آشفته نكند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است دستاوردهای دولت انقلاب از جمله عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای، دستاوردهای منطقه ای و اتحاد را به حاشیه براند. پیاده روی اربعین، با قتل و قتل. بنابراین نیروهای انقلابی و بصیر باید تلاش کنند تا گرفتار عملیات های شناختی دشمن نشوند و نهادهای انقلابی را تضعیف نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید