ایجاد رعب و وحشت و حمله به مردم قم توسط 2 اراذل و اوباش وحشی

قریب با اعلام اینکه این دو باند به طور جداگانه در حال تشکیل گروه هستند من چسبیدم و اخاذی کردند، توضیح دادند: سارقان موتورسیکلت مسلح به چاقو و قمه، قربانیان خود را شب‌ها تا صبح اغلب در اطراف باغ‌ها و محله‌های خلوت انتخاب می‌کردند و با تهدید چاقو باعث آسیب و خشونت می‌شدند. گوشی ها دزدیده شده و با قیمت پایین فروخته می شوند.

دادستان بهترین مرد وی با تاکید بر اینکه سارقان با پیگیری و دستورات قضایی شعبه نهم بازپرسی و بازپرسی یازدهم استان و با رصد اطلاعات و اقدامات بسیار پیچیده و صحبت های پلیس آگاهی به دام افتادند، گفت: تعدادی از این متهمان معتاد به مواد مخدر شیشه و دارای سابقه کیفری بوده و اکثرا بین 18 تا 25 سال سن دارند.

وی بیان کرد: هر چند صدمات جسمی به افراد سرقت شده وارد شده است اما متأسفانه آسیب های روحی و اجتماعی جبران ناپذیری به ویژه نوجوانان و جوانان وارد شده است.

دادستان قم با تاکید بر اینکه با متخلفان نظم و امنیت شهر قاطعانه و بدون مدارا برخورد می شود، به شهروندان هشدار داد در تردد در نقاط تاریک و خلوت و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه احتیاط کافی را داشته باشند. برخورد با و سارقان باید وضعیت را به پلیس و مقامات قضایی گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید