شهادت مامور فرج در درگیری با اراذل در کرمان/ 6 اراذل و اوباش مسلح کشته شدند


ساعت: 09:12
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885492

سردار عبدالرضا ناظری از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با اشرار و سوداگران مرگ که منجر به کشته شدن 6 نفر از اشرار مسلح شد، خبر داد و گفت: در این درگیری 697 کیلوگرم مواد مخدر کشف و سرهنگ دوم علی برزگرپور به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: شامگاه دوشنبه 12 مردادماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید کاجوی بهرامجرد کرمان حین رصد خودروهای عبوری در حوزه امنیتی به دو دستگاه خودروی سواری مشکوک و یک دستگاه وانت متوقف شدند. و دستور ایست دادند و با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بلافاصله ماموران انتظامی با آنها مواجه شدند.

وی افزود: در این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران و توقیف خودروی وانت، 697 کیلوگرم مواد مخدر شامل: 508 کیلوگرم و 500 گرم تریاک و 188 کیلوگرم و 410 گرم حشیش و یک قاچاقچی کشف شد. پیدا و دستگیر شد. پلیس مرکز استان با حضور در محل درگیری، سرنشینان خودروی پژو پارس اشرار که با تیراندازی به سمت ماموران پلیس، با آتش شدید ماموران مواجه شدند، منطقه را باریک دیدند و به سمت «کرمان بم» متواری شدند. محور”.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران انتظامی استان کرمان تمام توان خود را برای دستگیری این اشرار به کار گرفتند و در نهایت در “کرمان – بم” اطراف گذرگاه واقع در محدوده راین)، 6 شرور بر اثر آتش شدید و تعقیب و گریز ماموران کشته شدند.

سردار ناظری با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگان گیری و قاچاق مسلحانه مواد مخدر در منطقه جنوب شرق کشور، گفت: در این عملیات علاوه بر مواد مخدر، 3 قبضه شوکر، 17 عدد خشاب و مقادیر زیادی نیز کشف شد. فشنگ های جنگنده پیدا کردند و متأسفانه 5 نفر از همرزمان مجاهد مجاهد و سرهنگ دوم «علی برزگرپور» به شهادت رسیدند.

وی با تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر در پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (علیه السلام) و خانواده داغدارش و با بیان اینکه حال همرزم مجروح در بیمارستان مساعد است، گفت: زمان و مکان تدفین. از پیکر پاک این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید