شکست باند مافیایی قاچاق سوخت و اراذل و اوباش در بازرگان/ ۱۱ نفر دستگیر شدند.


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908026

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در پی متلاشی شدن مافیای قاچاق سوخت و راهزنان در مرز بازرگان 11 نفر از اعضای باند دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در هشتمین نشست خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در چند هفته گذشته باند قاچاق سوخت و راهزنانی که با تهدید رانندگان و قاچاق سوخت اقدام به قاچاق سوخت کردند. به مرز بازرگانسکایا فرو ریخت.

وی افزود: این باند سنتی در فعالیت های روزانه خود چندین هزار لیتر سوخت حمل می کردند و انحلال آن آرامش را به مرزها رسانده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: تفاوت قیمت سوخت در دو طرف مرز دلیل قاچاق است.

وی درباره وضعیت کنونی جامعه و استان گفت: اعتراض حق مردم است اما در مورد خانم مهسا امینی شاهد گره گشایی از مجموعه ضد انقلاب و به وجود آمدن اغتشاشات بودیم. در برخی موارد حضور جوانان در اغتشاشات به دلیل تاثیر فضای مجازی بر جوانان است.

این مقام امنیتی ضمن اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی اعتراضات مردمی وجود داشت، گفت: پس از چند روز شاهد تخریب و ایجاد مشکل برای مردم بودیم. در آن روزها آنها با تخریب اموال عمومی و خصوصی که توسط مردم عادی ایجاد نمی شد، به دنبال هرج و مرج بودند.

وی خاطرنشان کرد: سوء استفاده از احساسات انسانی از طریق قتل و گزارش های نادرست از وقایع گذشته توسط ضدانقلاب صورت گرفت که نشان دهنده سوء استفاده آنها از این شرایط است.

مدیرکل اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت: رسالت دینی ما روایت صحیح و دقیق تاریخ است، نباید صداقت روایت اول را قربانی کنیم.

وی در قسمت پایانی سخنان خود درباره پرونده فساد شهرداری ارومیه گفت: این پرونده در حال طی مراحل قضایی است و به زودی اخبار مربوط به متهم پرونده از طریق مراجع قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید