باند بین المللی قاچاق اسلحه و مشروبات الکلی در مازندران منهدم شد / 13 شعبه قاچاق دستگیر شدند + تصاویر

ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793150

سیاوش مسلمی از انهدام باند بین المللی قاچاق سازمان یافته اسلحه و مشروبات الکلی توسط اطلاعات کوربالا از مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سردار سیاوش مسلمی امشب در جمع خبرنگاران، ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

وی با استناد به اشراف اطلاعاتی و مشاهدات هوشمند سازمان اطلاعات کربلا از متلاشی شدن باند بزرگ بین المللی توزیع کنندگان مشروبات الکلی و شکار غیرمجاز و سلاح های نظامی در مازندران خبر داد و گفت: این اطلاعات مربوط به ایجاد اقلام پایدار است. امنیت در جامعه

1391def4 ac01 48f4 88dd 09515eb51611 خبر خاکستری

فرمانده سپاه کربلا از دستگیری 13 شعبه باند قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کربلا خبر داد و افزود: 8 دستگاه خودرو، 15 هزار بطری مشروبات الکلی و 43 قبضه سلاح شکاری و نظامی توقیف و این باند بازداشت شد. .

مسلمی با اشاره به ارزش واقعی کشفیات ادامه داد: مجموع هزینه قاچاق این باند 20 میلیارد ریال است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه همچنان در حال رصد اطلاعات این باند هستیم، خاطرنشان کرد: شاخه های این باند بین المللی از کشورهای همسایه بوده و در قاچاق چندین استان فعالیت می کنند.

مسلمیم افزود: این باند با ترفندهای خاصی انواع مشروبات الکلی را داخل خودرو جاسازی می کردند و در ساعاتی از شبانه روز این کالاهای ممنوعه را حمل می کردند که توسط سپاه کربلا در استان های دیگر کشف و منهدم می شد.

648f0469 80be 490a bd99 255965b24ded خبر خاکستری

* مجرمان به مجازات های سنگین محکوم می شوند

دادستان مرکز مازندران همچنین با بیان اینکه این پرونده با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام با مساعدت و هماهنگی و دستور قضایی مقامات استانی کشف شد، گفت: دستگاه قضایی به اشد مجازات متخلفان خواهد رسید.

محمد کریمی افزود: این افراد باید بدانند که اگر بخواهند در جمهوری اسلامی فساد و ناامنی ایجاد کنند، دستگاه امنیتی و قضایی فقط از این مسیر عبور نمی کند و با بازگرداندن آنها به کشور، عوامل خود را در هیچ کشوری مجازات نمی کند. .

c860111a c97d 477a b037 4ec0457d8465 خبر خاکستری

* سازمان اطلاعات سپاه در کمین مفسدان اقتصادی است

دادستان شهرستان بابل نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروزه افراد مفسد در جامعه جایی ندارند، گفت: با اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه کربلا، مفسدان باید بدانند مبدا و مقصد آنها تحت نظارت کامل است.

حجت الاسلام محمد ملاکریمی با اشاره به انهدام باند بین المللی قاچاق سازمان یافته کالاهای غیرمجاز با محوریت مشروبات الکلی و سلاح های غیرمجاز گفت: انهدام قاچاق بین المللی.

دادستان شهرستان بابل، همدلی و همکاری سازمان اطلاعات جهانی سپاه کربلا که سرباز گمنام امام زمان (عج) است، منجر به این اقدام با دستگاه قضایی شد و افزود: وی اعزام شد.

ملا کریمی با ارزیابی اطلاعات سپاه در کربلا که به صورت شبانه روزی این باند بزرگ را زیر نظر و شناسایی می کرد، گفت:

88fc1084 018c 4e15 b6b3 822acdad95f4 خبر خاکستری

دادستان بابل با اشاره به اینکه اعضای این باند قاچاق در استان های دیگر و برخی شهرستان های مازندران دستگیر شده بودند، افزود: با اقدام به موقع و اطلاعات کامل، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) این باند منهدم شد.

حجت الاسلام ملاکریمی با اعلام اینکه حدود 15 هزار نوع مشروبات الکلی در این باند کشف شده و برخی از این باتری ها حدود 30 میلیون تن قیمت دارند، گفت: این تلاش ها برای مبارزه با فساد باید قدردانی شود.

دادستان شهرستان بابل در ادامه با بیان اینکه امروزه افراد مفسد در جامعه جایی ندارند، گفت: با اشراف اطلاعات سپاه کربلا، مفسدان باید بدانند مبدا و مقصد آنها تحت نظارت کامل است.

ملا کریمی با تاکید بر اینکه دستگیری مفسدان ناشی از تعامل نظامی، امنیتی و قضایی است، گفت: هوشیاری این عزیزان باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید