دادگستری هرمزگان: 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در حاجی آباد دستگیر شدند.

دادگستری هرمزگان: 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در حاجی آباد دستگیر شدند.

میتبی گرهمانی رئیس قاضی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

موتبی گرهمانی ظهر امروز (اول تیرماه) اعلام کرد: به دستور دادستان و انقلاب حاجی آباد، ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد در یک عملیات غافلگیرانه ضمن شناسایی محل تهیه، نگهداری و فروش مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان. ، 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی را در حالت مستی کشف و بازداشت کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به دلیل مسمومیت حدود 11 نفر در این رابطه، به دستور مقامات قضایی، تحقیقات فنی و پلیسی از متهمان بلافاصله از لحظه دستگیری آغاز شده است.

وی همچنین افزود: تحقیقات و اقدامات مقامات قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد که نتیجه آن متعاقبا اعلام می شود.

رئیس قاضی هرمزگان با بیان اینکه به منظور جلوگیری از آسیب های بیشتر از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاع رسانی شده است، همچنین بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و نظارت جدی بر رفتار فرزندان و آموزش به نوجوانان از پیامدهای سوء مصرف الکل تاکید کرد. جوانان توجه به آموزه های دینی و دقت در استفاده از فضای مجازی را در این راستا مهم می دانند.

بر اساس اعلام رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۱۱ نفر در شهرستان حاجی آباد بر اثر مصرف نوشیدنی های خانگی حاوی الکل متانول مسموم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید