دستگیری 8 نفر از عوامل توزیع مشروبات الکلی در بندرعباس

تیمور دولتیاری گفت: پس از اطلاع از مسمومیت و مراجعه چند نفر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به دلیل مصرف مشروبات الکلی در 24 ساعت گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از ابتدا آغاز شده است.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش مستمر ماموران انتظامی بندرعباس و با به کارگیری روش های پلیسی طی یک عملیات ضربتی 8 نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و 1278 نفر در منازلشان تفتیش شدند که دو نفر از دستگیرشدگان تحت بازرسی قرار گرفتند. که مصرف کننده نیز هستند در بیمارستان بستری شده اند، لذا تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

دولتیاری با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر خانواده ها بر رفتار فرزندان خاطرنشان کرد: آموزش پیامدهای سوء مصرف الکل برای نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه های دینی و گسترش فضاهای اوقات فراغت، ورزشی و فرهنگی در جامعه از دیگر راهکارهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر است. و اعتیاد به الکل نوشیدنی ها

دیدگاهتان را بنویسید