انهدام بیش از 19 هزار مورد مشروبات الکلی در بندرعباس


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886479

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اعلام کرد؛

احمدی منش از انهدام 19 هزار و 200 مورد مشروبات الکلی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز از انهدام 19 هزار و 200 جعبه مشروبات الکلی خبر داد.

احمدی منش با بیان اینکه ارزش این مشروبات 22 میلیارد و 527 میلیون ریال است، گفت: این مقدار مشروبات الکلی طی هفته های گذشته با هماهنگی مراجع قضایی توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

وی همچنین بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و بکارگیری تیم های پلیس برای بررسی و دریافت گزارشات مردمی، موفقیت قابل توجهی در جلوگیری از ورود مشروبات الکلی و متلاشی شدن باندهای قاچاق مشروبات الکلی حاصل شده است.

احمدی منش همچنین افزود: نظارت دقیق بر ورود و خروج کالا از قاچاق کالاهای ممنوعه به ویژه مشروبات الکلی که آسیب های اجتماعی و فرهنگی زیادی به جامعه وارد می کند، جلوگیری می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه مصرف مشروبات الکلی یکی از مهم ترین عوامل تولید جرایم خشن از جمله قتل و ضرب و جرح عمدی است؛ در این راستا با توجه به این موضوع که در صورت بروز جرائم خشن و خشن به وقوع پیوسته است، مصرف مشروبات الکلی یکی از عوامل مهم تولید جرائم خشن است. طی هفته های اخیر و در جلسات متعدد دستورات ویژه ای به ضابطان قضایی استان برای برخورد قاطع با عوامل قاچاق، ساخت و توزیع مشروبات الکلی صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید