30 اراذل و اوباش مازندرانی در طرح «ذوالفقار یک» دستگیر شدند.


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815650

سیاوش مسلمی از دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش در طرح تامین اجتماعی ذوالفقار یک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاواس مسلمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: 30 نفر از اراذل و اوباش مازندرانی در طرح تامین اجتماعی ذوالفقار سپاه اطلاعات کربلای استان دستگیر شده اند.
وی گفت: در این عملیات ویژه 8 قبضه سلاح شورشی، 2 قبضه سلاح، بیش از 200 فشنگ، بیش از 120 چاقو، خفاش، خفاش و مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف شد.
به گفته مسلمانان، این موارد شامل راهبندان، سرقت از مغازه ها، اموال عمومی و خودروهای شهروندان، درگیری با سلاح گرم، ارعاب، آزار و اذیت جوانان، استخدام، خودنمایی، سرقت، زورگیری، هرزگی در محله ها و بازارها و قتل است. این اراذل در چند شهر مازندران اعتراف کردند.
حجت الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس قاضی مازندران نیز گفت: برخی از این افراد به دلیل سابقه کیفری طولانی مدت ممکن است به حبس های طولانی مدت محکوم شوند.
وی گفت: دادگاه همچنین می تواند محرومیت از برخی حقوق اجتماعی را برای آنها و تبعید و محرومیت از موسسات خیریه در نظر بگیرد.
به گفته رئیس قاضی مازندران، کسانی که در انواع لباس ها و موقعیت ها از این اراذل و اوباش حمایت می کنند، به زودی به سراغ آنها خواهند رفت و می دانند که برای ارتکاب این جنایات و حمایت از این جنایتکاران هزینه زیادی خواهند پرداخت.
طرح ذوالفقار تامین اجتماعی سازمان اطلاعات سپاه کربلای مازندران تا تجمع اراذل و اوباش در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید