سیستم قضایی: اراذل و اوباش مرتبط با اسرائیل به اعدام محکوم شدند

سیستم قضایی: اراذل و اوباش مرتبط با اسرائیل به اعدام محکوم شدند

این شبکه به رهبری سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی از طریق شبکه ای از اراذل و اوباش که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند به سرقت و تخریب اموال خصوصی و عمومی، ربودن و اخذ اعترافات دروغین پرداختند. اعضای این باند به سرکردگی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح و دریافت حقوق آنها به ارز دیجیتال اقدام به ربودن افراد می کردند.

قوه قضائیه از حکم اعدام «اعضای شبکه راهزنان و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» خبر داد.

مرکز رسانه قوه قضائیه گزارش داد: خردادماه امسال، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه به رهبری سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی از طریق شبکه ای از اراذل و اوباش که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند به سرقت و تخریب اموال خصوصی و عمومی، ربودن و اخذ اعترافات دروغین پرداختند.

اعضای این باند به سرکردگی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح و دریافت حقوق آنها به ارز دیجیتال اقدام به ربودن افراد می کردند.

با توجه به محتوای پرونده، متهمان راهزن بوده و اعضای اصلی این باند می‌دانستند که دستور اقدامات خود را از افراد خارج از کشور دریافت می‌کنند و در ازای دریافت پول، اقدام به خنثی کردن امنیت کشور می‌کنند.

این گونه متهمان از نوع تدابیر امنیتی و دریافت دستورالعمل های حفاظتی در خصوص رعایت تردد، ارتباطات و امنیت توسط افراد خارج از کشور آگاهی کامل داشتند.

پس از دستگیری متهم و در جریان سیر مراحل قانونی پرونده و صدور احکام اولیه متهم، پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

رسیدگی به این پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور انجام شد و در نهایت حکم قطعی برای 7 نفر از متهمان صادر شد.

بر اساس حکم قطعی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم این پرونده به نام های حسین اردوخان زاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی عتباتان و منوچهر شاهبندی بویندی به جرم همکاری اطلاعاتی به اعدام محکوم شدند. رژیم صهیونیستی و آدم ربایی ها

سه متهم دیگر نیز به اتهام ارتکاب جرم علیه امنیت ملی، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به پنج تا 10 سال حبس محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید