سناریوی مکرر حمایت در برابر اراذل و اوباش/نظام قضایی نباید خود را به فرافکنی افراد مطیع قانون وامی دارد.


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916915

دبیر حزب متحد اسلامی استان گلستان با اشاره به سناریوی تکراری حفاظت از قمه ها گفت: چرا برخی سلبریتی ها و جریان های خاص حتی یک بار هم از خوبان و مظلومان حمایت نمی کنند، چرا همیشه از قاتلان حمایت می کنند؟ آنها شورشی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن سیدی در گفتگو با گلستان ما با اشاره به برخورد مضاعف با سلبریتی های داخلی و رسانه های ضد انقلاب گفت: وقتی در کشوری ناامن اتفاقی می افتد مانند حمله قمه در خیابان یا حادثه تروریستی، ضد انقلاب. رسانه‌ها می‌گویند: «نگفتی ما در ازای امنیت همه مشکل داریم؟» اما وقتی یک قمه یا تروریست اعدام می‌شود تا ناامنی و خشونتی که آنها می‌دانند دلیل حمله به کشور است. به کشور ختم نمی شود و قمه و تروریست ها از ترس رنج نبرند! از هشتگ #عمل نکن!

وی افزود: دشمن راهبرد خود را بر اساس دروغ قرار داده و در این زمینه برای به انحراف کشاندن اذهان عمومی تبلیغ می کند، بنابراین باید تلاش شود تا مبانی فکری در جامعه، دانشگاه و آموزش و پرورش به خوبی تبیین شود.

دبیر حزب متحد اسلامی در استان گلستان گفت: ما با ضعف تبلیغاتی مواجه هستیم، دشمن با قدرت تبلیغاتی بالا وارد میدان شده است، از یک سو مشی آنها این است که به شورش و افکار ساده دامن می زنند یا افکاری که هستند. درگیر مشکلات خانوادگی.یعنی اراذل و اوباش یا کم بیناها را به صحنه بیاورند و به آنها دروغ بگویند که کار نظام انجام شده است و آنها را به اسلحه و شورش تحریک کنند.

سیدی تصریح کرد: اما واقعیت جامعه چیز دیگری بود و مردم با شورشیان همراهی نکردند و اکنون که طبق قانون افراد مسلح محکوم به جنگ شدند و به دادگاه معرفی شدند و حکم اعدام صادر شد، رهبران آنها آنها فریاد می زنند که نباید اعدام شوند و می خواهند به دستگاه قضایی فشار بیاورند که واقعاً قمه داران را اعدام نکند.

وی گفت: رهبران خارجی به خوبی می دانند که با اعدام این شورشیان; تعداد جوانانی که دست به این اقدامات وحشیانه می زنند کاهش می یابد که برخلاف میل آنهاست، آنها می خواهند هزینه شورش را برای جوانان کم کنند تا دوباره با قمه و سلاح سرد آنها را به خیابان ها تحریک کنند.

سیدی ادامه داد: رفتار براندازان در ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنید. فقط در یک نمونه در آلمان، گروهی که در ذهن خود قصد خرابکاری داشتند، مورد حمله 300 پلیس آلمانی قرار گرفتند، در حالی که این کشورها از خرابکاران ایرانی محافظت می کنند.

دبیر حزب متحد اسلامی گلستان گفت: برخورد با فتنه گران مطالبه اصلی مردم است و قوه قضائیه نباید تحت تاثیر این فضاهای مسموم قرار گیرد و طبق قانون عمل کند.

سیدی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند: هرکس باید به جرمی که مرتکب شده مجازات شود. اگر مردی کشته شود باید به حکم قاضی با رفتن به زندان یا حبس انتقام گرفت و به مجازات جرمی که مرتکب شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان درباره رفعت اسلامی در برخورد با معاندین گفت: در این سه ماه پلیس با رفعت با این افراد برخورد کرد و تجربه نشان داد که این اوباش مانند منافقین دهه 60 از بخشش ها سوء استفاده کردند. داده شده.

سیدی گفت: «فقط در کشور ما افراد غیرمتخصص مانند سلبریتی ها، فوتبالیست ها و غیره. در مورد همه سوالات نظر دهید فوتبالیستی که کارش ضربه زدن به توپ است، با سوء استفاده از موقعیت و شهرت خود به کشورش لگد می زند.”

وی ادامه داد: در مقابل این شگردهای نادرست نیاز به واقع گرایی و حقیقت گرایی و تبیین در جامعه داریم که خوشبختانه مردم این معنا را درک کرده اند.

دبیر حزب متحد اسلامی گلستان ادامه داد: اغتشاشگران باید پای میز دادگاه حاضر شوند و پاسخ دهند که چرا قمه کشیدند؟! خرابش کردند؟! مردم را با اسلحه می ترسانند؟! از نظر شرع، اگر طغیانگر و یاغی باشند، باید محاکمه شوند و اگر حکمشان اعدام است، باید اجرا شود.

سیدی گفت: تا زمانی که قانون تعیین کرده باشد و قاضی خداترس تحت تاثیر تبلیغات و تلقین دیگران قرار نگیرد از اعدام زنان تن فروش استقبال می کنیم.

وی گفت: نباید قاضی را در میدان تنها بگذاریم، باید از قضات به خاطر عملکردشان حمایت و تشکر کنیم که دارند فرمان خدا را اجرا می کنند، ما پشت سر آنها هستیم و از آنها محافظت می کنیم و اگر مردم شخصا وارد میدان نشوند. آنها به قانون احترام می گذارند و منتظر مجازات قانون هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید