جنایتکاران و اراذل و اوباش خشن قزوین از چنگال قانون در امان نخواهند بود

وی افزود: یکی از مواردی که در بحث حقوق مردم باید به آن توجه شود کنترل زبان است و جای تاسف است که در سال گذشته بالغ بر 6 هزار پرونده به دلیل نداشتن مهارت زبانی در محاکم استان تشکیل و رسیدگی شد و برای برخی نیز مجازات در نظر گرفته شده است. مردم.

دادستان مرکز استان ادامه داد: یکی از مسائل و مشکلاتی که مردم این شهرستان با من در میان گذاشته اند، بروز جرایم خشن و نمایش زور با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش است که اجازه نمی دهیم افراد خشن از چنگال قانون در امان باشید و دستگاه قضایی با آنها به شدت برخورد خواهد کرد و شمشیر عدالت قطعا دست کسانی را که از سلاح سرد برای ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان استفاده می کنند کوتاه خواهد کرد.

این مقام قضایی استان همچنین یادآور شد: شهر قزوین به دارالمومنین معروف است و دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی غنی است و به همین دلیل ظهور این حجم از جرایم خشن زیبنده استان نیست و همه باید تلاش کنیم تا به حداقل برسانیم. ظهور جنایات خشونت آمیز

رجبی به موضوع جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک افرادی که معتاد هستند به سراغ جرایم دیگری مانند سرقت های خرد و غیره می روند و برای کاهش این گونه جرائم با کمک پلیس این افراد باید رسیدگی و رسیدگی کنند. شهروندان نیز باید در این امر همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی اذعان داشت: سامانه ارتباط تصویری شهروندان با دادستان قزوین به زودی راه اندازی می شود و شهروندان با محرمانه بودن کامل اطلاعات می توانند پرونده ها، سوالات و مشکلات را مطرح کنند تا موضوعات مطرح شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد. .

این مسئول افزود: طرح پلیس شهرستان اقبال مناسب جمعیت و جرم و جنایت در این منطقه نیست و قطعا بهبود آن با جدیت پیگیری می شود و این مشکل قطعا در کاهش جرایم موثر بوده و تشکیل دادسرای ناحیه در این شهرستان نیز خواهد بود. توسط مرکز پیگیری شود.

حسین رجبی همچنین گفت: رویکرد قوه قضائیه استان در حوزه تخریبگران نظام اقتصادی بسیار جدی است و قطعاً اجازه نمی دهیم سودجویان و فرصت طلبان معیشت مردم را تحت الشعاع قرار دهند. شناسایی شوند، با برخوردهای قانونی سخت و بازدارنده مواجه خواهند شد. و ما هیچ کس را در این زمینه چاپلوسی نخواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باید در ارائه خدمات از یکدیگر سبقت بگیرند و این وضعیت جای گلایه دارد و حیف است که افرادی سمت و سمتی گرفته اند اما می کنند. در راستای خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم قدمی برندارند و قطعاً این موضوع در راستای احیای حقوق عامه توسط دستگاه قضایی استان پیگیری و با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است، با حضور دادستان قزوین، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی قضایی استان و فرمانداران شهرستان اقبالیه، میز خدمات الکترونیک قوه قضائیه در اقبالیه افتتاح شد تا شهروندان بتوانند خدمات قضایی را به شکلی مناسب و راحت دریافت کنند. آنها می توانند این کار را بدون رفتن به شهر انجام دهند. قزوین، دادخواست و شکایات خود را به مراجع قضایی ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید