دستگیری اراذل و اوباش خشن در خیابان آریافر تهران

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر گفت: ششم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران اداره 139 مرزبانی در محدوده خیابان آریافر تهران در حال گشت زنی بودند که به راننده و 2 سرنشین ترکیه ای یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در حال تعقیب و گریز افراد عبوری بودند مشکوک شدند. تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در همین حین یکی از موتورسواران با حمله به شهروندی که در حال عبور از خیابان بود، با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراهش را داشت که با مشاهده مأموران پلیس در نزدیکی، سوار موتورسیکلت خود شد و به سرعت فرار کردند. .

این افسر انتظامی به اقدامات پیشگیرانه پلیس و آموزش هر چه بهتر ماموران پلیس اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح دستگیری و تعقیب و گریز در دقایقی، موتورسیکلت متهم متوقف و در اقدامی هماهنگ و پلیسی متوقف شد. از متهمان یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 500 میلیون ریال به ارزش 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 23 تا 27 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشت که پس از سرقت و زورگیری گوشی تلفن همراه، اموال مسروقه را به یک شخص خاص

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان پرونده سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی 5 شاکی و دستگیری صاحب اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید