دستگیری 12 اراذل و اوباش اصفهان در 24 ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد:

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 12 اراذل و اوباش در راستای اجرای طرح انتظام بخشی حاشیه زاینده رود، پل های تاریخی، پارک ها و تفرجگاه های شهرستان طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری موج :

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز،آلوده و پیشگیری از گسترش کانون های جرم طرح انتظام بخشی طول حاشیه زاینده رود، پل های تاریخی، پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اصفهان   با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود ظرف 24 ساعت گذشته اجرا شد.

وی به دستاورد های خوب این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح مذکور 8 سارق، 12 اراذل و اوباش ، 5 نفر مزاحم نوامیس و 6 نفر معتاد متجاهر دستگیر و 25 تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف 35 دستگاه موتورسیکلت و 11 دستگاه خودروی متخلف در این طرح خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی در خاتمه تاکید کرد:  پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد نخواهد داد و از شهروندان هم می خواهیم که هر گونه مورد مشکوک و جرمی را مشاهده کردند فوراً آن را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید