تروریست های آلبانیایی از آتش انتقام 12000 شهید در امان نخواهند بود


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878498

حجت الاسلام خطیب تاکید کرد: تروریست های آلبانیایی هرگز از آتش انتقام 12 هزار شهید جنایت خود در امان نبوده و نخواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام سیداسماعیل حاطب وزیر اطلاعات در سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی توسط گروهک منافقین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تروریست‌های آلبانی هرگز از آتش انتقام 12 هزار شهید جنایت خود در امان نبوده و نخواهند بود. “

متن پیام به شرح زیر است:

نام و یاد شهدای والامکام فاجعه جنایتکارانه 7 تیر 1360 که توسط منافقین تشنه به خون تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

ضمن بزرگداشت سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران مخلص امام خمینی (ره) از ترس امیرالمومنین حضرت علی (ع) دست به کار می شوند. سخت احقاق حقوق باطل ملت عدالتخواه ایران اسلامی؛ ضمن عرض تبریک و تهنیت و تداوم توفیق خدمت در جهت تحقق آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری از دیدگاه عدالت خواهان.

بدیهی است سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سنگر بزرگ مبارزه و جهاد به عنوان ضابط قضایی تمام تلاش و پشتیبانی خود را برای انجام ماموریت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم به کار خواهند گرفت. حقوق مردم کشته شده

تروریست های آلبانیایی-روسی هرگز از آتش انتقام 12000 شهید به خاطر جنایاتشان در امان نبوده و نخواهند بود. با این حال، هر روز که می گذرد، آنها بیشتر و بیشتر به رهبران تروریسم رسمی و دولتی مانند ترامپ، مایکوپنس و پمپئو اختصاص می یابند. در حالی که این جنایتکاران به طور فزاینده ای از رهبر بزرگ خونخوار اسلام سردار قاسم سلیمانی می ترسند. این یک سنت الهی است که جنایتکارانی مانند منافقان و کارفرمایان آنها از عذاب الهی در امان نخواهند بود.

اسماعیل خطیب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید