امنیت ملی تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای دشمن قرار نمی گیرد/ اراذل و اوباش اجیر شده باید توهم آسیب زدن به امنیت کشور را از ذهن خود دور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد یاری کارشناس سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به لزوم برخورد با فتنه گران و متخلفان امنیت ملی کشور گفت: هر کشوری قوانینی برای حفظ امنیت شهروندان و کشور دارد و مهم ترین وظیفه دولت ها این است که چقدر در تامین امنیت موفق بوده اند. از مردم و کشور و از این رو به همه. اگر بخواهد امنیت ملی و امنیت شهروندان این کشور را تهدید کند، البته باید با او قاطعانه برخورد شود و جلوی اقدامات مخرب او گرفته شود.

وی افزود: کشورها سازوکارهایی برای دستیابی به امنیت مستحکم و وضع قوانین و توانمندسازی نیروهای نظامی و انتظامی خود برای تامین امنیت در بالاترین سطح دارند و می توان برای تامین امنیت مرزهای داخلی و خارجی طرفین اقداماتی انجام داد. توجه کنید

یاری ادامه داد: به عنوان مثال غربی ها همواره سعی می کنند با ارعاب ملت ها و گرفتن امتیاز از آنها با لشکرکشی های غیرضروری امنیت خود را تامین کنند و کشورها و ملت ها برای بقای خود دیگران را وادار کنند.

وی افزود: در کشور ایران این گونه است که اگر فردی امنیت مردم را زیر پا بگذارد و به امنیت ملی آسیب بزند یا در ذهن یا در عمل امنیت را تهدید کند، در صورت عدم اقدام باید قاطعانه و قاطع عمل شود. به همین دلیل است که دولت ضعیف است و مردم می گویند ما در کشور مالیات می پردازیم و پول خرج می کنیم و دولت باید اولین وظیفه خود را در تامین امنیت به درستی انجام دهد.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: تامین امنیت کشور و برخورد با متخلفان امنیت یک قاعده کاملا طبیعی، عقلانی و شرعی است و قطعا اگر فردی امنیت را زیر پا بگذارد و دولت برخورد بازدارنده ای نداشته باشد، قانون خواهد بود. و جنایات تکرار می شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال به عنوان خالق انسان در قرآن کریم برای برخی از جرایم مجازات هایی را مقرر کرده است که هدف از آن ایجاد اثر بازدارنده در گام اول است، گفت: اگر قاتل باشد. انتقام گرفته، زندگی واقعی و آن زندگی است، پس برای بقیه جامعه هم همینطور خواهد بود و مثلاً در یک کشور 85 میلیونی، اگر 10 اراذل و اوباش امنیت آن را از بین ببرند، به معنای به خطر انداختن بقیه مردم است. .

یاری افزود: در آمریکا و اروپا معمولا اجرای احکام را برای کسانی که می خواهند امنیت را به خطر بیندازند به پلیس واگذار می کنند و کلیپ های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد پلیس آمریکا چه زمانی فردی را متوقف می کند و حتی اگر آن فرد نباشد. مسلح، مورد حمله پلیس آمریکا قرار می گیرد و ده ها گلوله به صورتش شلیک می شود و دادگاه ها به طور کامل از پلیس حمایت می کنند و حتی اگر تظاهرات میلیونی برگزار شود، پلیس حمایت خواهد شد.

وی تاکید کرد: امنیت مقوله‌ای است که دولت‌ها باید به آن توجه جدی داشته باشند و گرفتار جعلی‌هایی که دشمنان و رسانه‌های آنها می‌سازند، نخواهند شد و قطعا کسانی که جعلی می‌کنند همان کسانی هستند که به امنیت اهمیت می‌دهند. گیج شده و با کمک روبات هایی که در اختیار دارند، سعی در به چالش کشیدن یک مشکل عمومی دارند.

یاری با بیان اینکه می توان گفت 100 درصد مردم در برخورد با راهزنان و اراذل و اوباش اجماع جدی و کامل دارند، گفت: در قرآن تاکید شده است که اگر فردی بخواهد امنیت کشوری را مختل کند باید قاطعانه برخورد شود

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه دشمن با دروغ به دنبال حمایت از مخربان امنیت و فتنه گران است، گفت: امروز در شرایطی هستیم که دشمنان در امپراتوری دروغ رسانه ای حدود 3 ماه است که در صدد ضربه زدن به امنیت ملی هستند. اقدامات در پازل دشمن است و اگر به این اقدامات رسیدگی نشود، اراذل و اوباش جسورتر می شوند و مطمئن می شوند که هزینه کارشان کم است و امنیت ملی را به خطر می اندازند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط زمانی و مکانی تاثیر زیادی در اجرای حکم دارد و زمانی که می بینیم راهزنان و اوباش به امنیت مردم آسیب می رسانند باید با این مفسدان برخورد بازدارنده انجام شود تا بقیه مردم بدانند که آسیب به امنیت نیست. شوخی یا دیگرانی که می خواهند این کار را انجام دهند نباید تصور کنند که امنیت در کنترل فضای مجازی است و باید این توهم را از ذهن اراذل و اوباش اجیر و حامیان آنها که اقدامات علیه امنیت ملی جنگ است و باید با آنها برخورد شود حذف شود. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید