جشنواره فیلم کن به عرصه ای برای خودفروشی و بازیگران اجیر شده خارجی تبدیل شده است


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842771

ولی زاده گفت: استکبار جهانی و همپیمانانش تصمیم گرفته اند با فرهنگ و جنگ نرم نقشه های خود را در ایران پیش ببرند و از عناصر داخلی استفاده کرده و به دنبال رانت در خارج از کشور برای اثبات حمایت سوریه از آنها هستند. به یک سیرک به افتخار این هنرمندان بی معنی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است موضوع ارتداد و اسلام ستیزی و مخالفت های آشکار و پنهان جامعه مسلمانان و توهین به مقدسات دینی آنها توسط جوامع غربی مشکلی نیست و همواره اشکال متفاوتی به خود گرفته و همواره با واکنش مسلمانان و حتی پیروان روبرو بوده است. از ادیان دیگر

جوامع غربی که هنجارها را زیر پا می گذارند، همواره به ویژه و به طور گسترده تر، در سال های اخیر به دنبال فریب ملت ها برای کسب قدرت، سوء استفاده و استثمار سایر دولت ها بوده اند و متأسفانه در بسیاری از موارد موفق بوده اند. در این راه شیطانی، دین، آزادی و انسانیت انسان ها را نشانه گرفته و با اشاعه و ترویج ظلم و بی اخلاقی، ضمن حمایت از افراد و گروه های بیمار، خود ویرانگر و فاسد، آنها را طعمه ای برای رسیدن به اهداف خود قرار می دهند. . استفاده از این امر، متأسفانه باید اذعان کرد که با این روند در اکثر کشورها به هدف خود رسیده اند.


در همین رابطه با «محمدامین ولی زاده» کارشناس مسائل فرهنگی گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.


اهمیت ایران به عنوان یک ابرقدرت مسلمان و تلاش مضاعف دشمنان برای به چالش کشیدن دین و قداست را چگونه ارزیابی می کنید؟

ولی زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز اصلی اسلام و مذهب تشیع در جهان، هدف اصلی دشمنان اسلام به ویژه مذهب تشیع است. از این رو دغدغه بزرگ و لاینحل آنها لرزاندن پایه ها و ارکان دینی و تضعیف مقدسات در ایران است که به این ترتیب مجموعه ای از برنامه های از پیش تعیین شده و هدفمند را اجرا می کنند.

این کارشناس مسائل فرهنگی گفت: در حال حاضر برنامه هایی در حال اجراست که فیلمنامه آن توسط کارگردانان غربی و با حضور تعدادی از مشاهیر به اصطلاح داخلی و خارجی نوشته شده است. نمونه جدید این بازی هدفمند و شیطانی، ساخت فیلم «عنکبوت مقدس» با بازی یک بازیگر خود ویرانگر و بداخلاق است که در آن امام رحمت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به شکلی کاملاً گستاخانه مورد آزرده شدن قرار گرفته است. راه بی شرمانه

وی افزود: این فیلم چندان جذاب و باکیفیت با بازی کم و نه چندان برجسته نیست که در نهایت در جشنواره کن تنها به دلیل بار سنگین ضد دین و بداخلاقی نیست. به دلیل کیفیت و کیفیت، شایسته مقام و شهرت است.«می توان گفت پیام چیزی جز دشمنی آشکار با دین مبین اسلام و حرمین آن و کشور ایران نیست.


چرا کارگردانان و کارگردانان غربی با وجود چهره های بسیار موفق و مطرح هالیوودی از بازیگران گمنام ایرانی در فیلم های تحقیرآمیز استفاده می کنند؟

ولی زاده با اشاره به استفاده از افرادی که به دلایل مختلف جایگاه و منزلت اجتماعی خود را از دست داده و حتی به چهره های منفور مسلمانان تبدیل شده اند، گفت: بدیهی است که این افراد پس از شکست های گذشته به دنبال فرصت هستند و برای جبران مرگ مناسب هستند. و با کوچکترین نور قرمز و پیشنهادی برای دیده شدن دوباره فریفته می شوند.

وی ادامه داد: برای کسانی که قبلاً اخلاق خود را از دست داده اند دیگر اصول اخلاقی و محدودیت های دینی اهمیتی ندارد و به همین دلیل حتی از توهین به ائمه معصومین نیز ابایی ندارند که حتی در بین بسیاری از سلبریتی های خارجی و بازیگران هالیوود نیز مذموم است. و با اینکه مسلمان نیستند، هرگز حاضر به حضور در چنین فیلم هایی نمی شوند. بنابراین دلیل اصلی حضور بازیگران فراموش شده ایرانی در این فیلم ها را می توان کمبودها و پیچیدگی های آنها دانست.


چرا جشنواره فیلم کن که قرار است فرهنگ و هنر سینمایی را ترویج کند و سکوی پرتاب بازیگران قدرتمند جهان باشد، تبدیل به سکوی پرتابی علیه اسلام و ایران شده است؟

این کارشناس فرهنگی گفت: استکبار جهانی و یارانش از ابتدای حاکمیت جمهوری اسلامی ایران چون منافع خود را در خطر دیدند و دست خود را از این سرزمین و سرمایه های آن کوتاه کردند، به ترفندهای متعدد و مکرر ضد انسانی متوسل شدند. ترور و تحریم، اما از آنجایی که هیچ کدام نه تنها به هدف مورد نظر نرسیدند، بلکه حتی نتیجه معکوس گرفتند و شرایط را برای اتحاد و پیشرفت در داخل ایران ایجاد کردند، بنابراین تصمیم گرفته شد فرهنگ و به صورت مجازی و جنگ نرم، برنامه های خود را در ایران محقق کرد و بدین ترتیب از عناصر خودخوانده و خود ویرانگر داخلی و همچنین افراد مشهور اجیر خارج نشین استفاده کرد و برای اثبات ارادت و حمایت خود از آنها، “جشنواره کن” در سیرک به جشنی تبدیل شد. هنرمندان احمق

وی افزود: این در حالی است که تمام ذهن های بیدار و آگاه به ارزش و توانمندی های هنرمندان واقعی واقف هستند و به همین دلیل از انتخاب زهرا امیرابراهیمی به دلیل هنر او که در طول ایفای نقش در ایران برای حضور در این جشنواره و حضور در فرش قرمز زیاد دیده نشده، نبوده و نخواهد بود و این مرد به خاطر توهین به امام رئوف و حرم مسلمانان و خیانت به کشورش این سپاس و شایستگی را دریافت کرده است. این بسیار شرم آور و شرم آور است نه تعارف.

ولی زاده گفت: این مرد که با خودفروشی عفت و پاکی خود را از دست داده بود با قرار گرفتن در زیر لوای دشمنان اسلام و ایران و با توهین به مقدسات دینی و مذهبی سعی در کسب عزت و منزلت برای خود داشت. او عملاً سرباز شیطان شد و نه تنها به خواسته خود نرسید، بلکه علاوه بر دین و دنیا و آخرت، شخصیت انسانی خود را نیز از بین برد.


چرا بازیگران خارج از کشور با عناصر ضد دین و ایران و انقلاب معاشرت می کنند که کاملاً واضح است، اما تعریف، تجلیل و حمایت از مشاهیر به اصطلاح داخلی به چه معناست؟

این کارشناس مسائل فرهنگی ادامه داد: در سال های اخیر سینما و تلویزیون با توجه به تعداد زیاد بازیگران جوان و پرطرفدار به فضای رقابتی تبدیل شده است. یکسری حقایق وجود دارد که برای غربی ها هنری جز رقص و دست تکان دادن ندارد. این گروه به امید دیده شدن هر از چندگاهی و به بهانه های مختلف اقدام به انتشار نشریات و داستان های ضد ایرانی-انقلابی می کنند و برای نشان دادن تفاوت و به اصطلاح روشنفکری خود از افکار غربی و شیطانی حمایت می کنند که البته تفاوت خوبی است. در میان سفیدپوستان به نقطه سیاهی تبدیل شده اند و چه حقیر هستند کسانی که از این حمایت برخوردارند.

وی گفت: این افراد همواره در تلاش هستند تا کوهی از درد را از مشکلات داخلی ایران ایجاد و انعکاس دهند و جوامع غربی را به مدینه فاضله تبدیل کنند. مردم ایران را اسیر دام دین می نامند و ایرانیان را سرزمین مقدس می نامند و آزادی و آزاداندیشی را آزادی و مرگ اخلاقی در جهان غرب می نامند. تمجید، تمجید و تشویق مفسدانی چون زهرا امیرابراهیمی و تاکید مجدد بر اهانت وی به حرم امام هشتم شیعیان، اوج بداخلاقی و بی ثباتی اخلاقی در این قشر است و مسئولان باید با مشوقان جامعه برخورد جدی داشته باشند. به آرامی

این کارشناس فرهنگی افزود: اینجا ایران است، مهد شجاعان و خاستگاه دین و ایمان. جایی که با بوی مطبوع امام رضا (ع) تبدیل به بهشت ​​شده است. اینجا همه با ذکر یا علی آشنا هستند و با حسین مخفیانه آب می نوشند. اما نعمتشان امام رئوف و اهل بیت است و عترت پیامبر اکرم (ص) خط قرمزشان است. اینجا ایران است. در ایران ما مشکلات مالی و معیشتی، بیکاری، گرانی و تورم وجود دارد، اما فراتر از همه اینها، ایمانی هست که برای حفظ آن زنده است.

ولی زاده در پایان گفت: فرش قرمز ما خون پاک شهدایی است که در راه دفاع از اسلام و شهادت در حمایت از حرم های مطهر عترت پیامبر اسلام(ص) در عراق و سوریه به شهادت رسیدند و از زینب صبور مدال افتخار دریافت کردند. “دارم.اما فرق فرش قرمز ما با آنها این است که فرش ما روی عرش و جلوی چشممان است و فرش آنها به پای همه افتاده و ناکس بی ارزش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید