کیهان: ماجرای اخیر ایذه ریشه در تحریف رسانه ای ماند و پادوهای مجازی آنها در داخل و اجیر سلبریتی ها دارد.

کیهان: ماجرای اخیر ایذه ریشه در تحریف رسانه ای ماند و پادوهای مجازی آنها در داخل و اجیر سلبریتی ها دارد.

کیهان نوشت: پس از حادثه 4 آبان سال گذشته همزمان با اغتشاشات نیروهای امنیتی دشمن و رسانه های غربی، “کیان پیرفلک” کودک اهل ایذه به همراه 6 تن دیگر از اهالی بی گناه این شهرک به شهادت رسیدند. تیراندازی به تعدادی از شورشیان مسلح و تروریست های اجیر شده آنها گم شدند.

هر چند پس از مدتی با تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان، عاملان این جنایت شناسایی و پس از درگیری با آنان، دو تن از مزدوران به هلاکت رسیدند و عامل اصلی نیز دستگیر و به ارتکاب ارتکاب خود اعتراف کرد. این جنایت در یک اتفاق مشکوک و عجیب مادر کیان قاتل را بی گناه اعلام کرد و سعی کرد نیروهای امنیتی را مسئول مرگ پسرش بداند.

مصاحبه ها و اظهارات عجیب این زن و حتی پست های عجیب تر در صفحه شخصی اش و …. کار به جایی رسید که پسر عمویش عصر یکشنبه با خودرو به نیروی انتظامی حمله کرد و علاوه بر شهادت سروان قنبری، یک سرباز را نیز مجروح کرد و در نهایت برای جلوگیری از اقدام جنون آمیز وی با شلیک پلیس کشته شد.
یتیم شدن پنج فرزند و محروم کردن آنها از نعمت پدر و اشک های دلخراش دختران جوان شهید قنبری، هدیه تلخی بود که به اصطلاح مادری در هفت ماه گذشته با اظهارات عجیب و مشکوک خود و برخی رسانه های خصمانه تقدیم کرد. و برخی از سلبریتی های خودخوانده و نالایق که با اظهار نظرهای بی معنی خود دلایلی برای این موضوع بیان کرده بودند.

حادثه اخیر ایذه ریشه در تحریف و لکه دار کردن همان رسانه های دشمن و برخی رسانه ها و پادوهای مجازی آنها در داخل و آن سلبریتی های اجیر شده ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی در فاصله انداختن بین مردم و نیروهای امنیتی کشور داشتند، اما قطعاً همین این روزها هنوز عصبانی و ناامیدند چرا که تصاویر تشییع باشکوه شهید قنبری در ایذه و باغ ملک و تدفین سایر شهدای نیروی انتظامی و دیگر مدافعان امنیت بسیج و سپاه با حضور جمع کثیری از مردم قدرشناس به آنها پی برد که مردم برای خون سربازان خود که جان خود را برای این کشور فدا کردند ارزش قائل هستند، آنها چنگ و دندان گرگ های حریص و کینه توزی روباه های به ظاهر دوست را می شناسند و همانطور که ما آنها را ارج می نهیم و قدردانی می کنیم آنها را نادیده نخواهند گرفت.

مردم قدر اشک های فرزندان یتیم شهدا از جمله اشک های سوزان فرزندان کوچک شهید کنبری را در روزهای پایانی می دانند و آرامش دهنده آه و حسرت این خاطرات گرامی شهدا به شمار می روند. مردم می دانند شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی»، یتیم شدن چهار دختر بی گناه و غم از دست دادن شوهر یک زن چه کسانی را آلوده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید