واکنش داماد حسن روحانی به کیهان/ گزارش مهدی زاده: من دکترای زمین شناسی دارم، چطور آقای شریعتمداری مدیرعامل کیهان شد؟

واکنش داماد حسن روحانی به این گزارش

روز جدید کامبیز مهدی زاده در واکنش به یادداشت امروز روزنامه کیهان که نوشت: کافی است دولت سابق را لایق انتصاب معاون وزیر صمت بدون تجربه کافی در رصدخانه ایران کنیم، گفت: من هشت مدال جهانی دارم، سه محقق برتر سال شدم و 12 اختراع ثبت کردم.

کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی در واکنش به انتقادات تند امروز روزنامه کیهان با اشاره به مدرک تحصیلی خود به سایت دیده بان ایران گفت: من دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری زمین شناسی هستم. من هشت مدال جهانی دارم، سه محقق برتر سال شدم و 12 اختراع ثبت کردم.

وی افزود: آقای کیهانی که این مطلب را علیه من نوشته، تحصیلات و تخصص ایشان چیست؟! آقای شریعتمداری با چه تحصیلاتی مدیرعامل کیهان شدید و در این سالها چه کرده اید؟! چرا در روزنامه خودشان رسما اعلام نمی کنند که در این سال ها چه دستاوردهایی داشته اند تا مردم را آگاه کنند؟!

مهدی زاده خطاب به حسین شریعتمداری گفت: هر چه آقای شریعتمداری در این سال ها گفته یا نوشته همیشه برعکس بوده است! حتی آماری که اعلام می کنند دقیقاً خلاف واقعیت است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما مخالف نقد نیستیم. آنچه برای ما غیرقابل قبول است این است که آقای شریعتمداری منتقد نیست، بلکه در نشان دادن خلاف واقعیت ها استاد است!

وی با تاکید بر اینکه اظهارات شریعتمداری توهین بود نه انتقاد، گفت: آقای شریعتمداری باید قبول کند که سلیقه ها و نظرات مختلف در کشور وجود دارد! همه نمی توانند مثل او رفتار و فکر کنند! انتقاد آقای شریعتمداری انتقاد نیست، توهین است.

وی افزود: چندین سال پیش همکاران ایشان در مجلس به دانشمندان کشور گفتند که در راکتورها سیمان می ریزیم و رئیس جمهور را به مرگ تهدید کردند. اگر به قول آقای شریعتمداری، آقایان هر روز نفت می فروشند، پس چرا تغییر یا تخفیف نمی بینیم؟!»؟!

مهدی زاده گفت: شاید به عنوان یک رئیس جمهور سابق پوپولیست فقط محله آقای شریعتمداری ارزانی باشد؟! پس کجاست این کاهش تورم که هر روز شاهد وخامت اوضاع کشور هستیم. با حمله به دیگران نمی توان بی عملی و سوء مدیریت مردان را توجیه کرد.

داماد رئیس دولت سیزدهم خطاب به مدیرعامل کیهان گفت: آقای شریعتمداری! گوجه‌فرنگی و تخم‌مرغ قبلاً غذای فقرا بود، اما اکنون مردم حتی توان خرید آن را ندارند!

وی در ادامه بیان کرد: آقایان مدعی بودند که اگر سر کار بیایند 5000 تن در می آورند اما هنوز نمی دانستند برای بهبود وضعیت اجتماعی خود باید با دنیا تعامل داشته باشند!

مهدی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ترس از آقایان فضای مجازی این است که اگر این فضا را محدود کنند، حقایق برای همیشه پنهان بماند. آقایان پر از یخچال خودشان هستند، دیگر یخچال خالی مردم را نمی بینند! آقایان هفته ای یک بار می گویند برجام موفق می شود! پس نتیجه چه شد؟ چرا اخبار موثق به مردم نمی رسد؟!

دیدگاهتان را بنویسید