شریعتمداری: بسیاری از گزارش های سیاه علیه جمهوری اسلامی که در خارج از کشور مطرح می شود، از داخل گرفته شده است/ اگر در حادثه ای اشتباهی را گزارش کردند، باید به حزب زنگ زد و پرسید از کجا اطلاعات را به دست آورده اید؟

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان راه، با اشاره به اینکه برخی از رسانه های داخل اگر در حادثه ای اشتباهی را گزارش کردند، باید تماس گرفته شود و از کجا اطلاعات را دریافت کرده اید؟، گفت: بسیاری سیاه و دروغ. گزارش هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مطرح می شود، از داخل گرفته شده است.

جواد لاریجانی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه و مدیرمسئول روزنامه کیهان در برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع بررسی راهکارهای ارتقای چهره رسانه ای قوه قضائیه شرکت کرد.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگوی تلفنی ویژه با صداوسیما گفت: درست است که آقای لاریجانی گفته است که دستگاه قضایی در همان ابتدای کار نمی تواند اطلاعات بدهد.

به گزارش صداوسیما، وی با اشاره به اینکه برخی از رسانه های داخل اگر گزارش اشتباهی در حادثه ای دادند باید تماس گرفته شود و از کجا اطلاع رسانی کرده اید، کندی کار درستی است.

شریعتمداری گفت: بسیاری از گزارش های سیاه و کذب علیه جمهوری اسلامی ایران که در خارج از کشور مطرح می شود، برگرفته از داخل است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه دستگاه قضایی تحولات گسترده و مثبتی داشته است، اظهار داشت: واقعیت این است که آنچه در داخل کشور می گذرد و دستگاه قضایی که در دنیا بی نظیر است باید معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از موانع عبور کرد و چهره واقعی نشان داد، تصریح کرد: دشمن با ایجاد کلیشه عملیات روانی انجام می دهد که شکستن این کلیشه وظیفه رسانه و قوه قضائیه است.

شریعتمداری در بخشی دیگر با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید متخلفان را پاسخگو باشد، گفت: اعلام حقیقت بر عهده قوه قضاییه است.

دیدگاهتان را بنویسید