فیفا یک سری سوال پرسید، ما هم جواب دادیم/ برای پرداخت غرامت ویلموتس روند قانونی وجود دارد


ساعت: 22:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910059

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فیفا یک سری سوالات از ما پرسید و اتحادیه به آنها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود پرهیشکاری، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بازی مقابل نیکاراگوئه گفت: بازی تدارکاتی بسیار خوبی بود. قبل از بازی تیم ملی در قطر، فکر می کنم این بازی برای ملی پوشانی که در لیگ دست و پنجه نرم می کنند، بازی خوبی بود.» در عین حال دست مربیان ما را باز می کند تا ببینیم بازیکنی وجود دارد یا خیر. در لیگ باقی مانده است که می تواند توانایی حضور در تیم ملی را داشته باشد.

وی در پاسخ به مصدومیت امید ابراهیمی گفت: بله، متاسفانه تنها مشکل بازی تدارکاتی این است که در آستانه جام جهانی چنین اتفاقی می افتد.امیدوارم مشکل ابراهیمی جدی نباشد و او باشد. اگر در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشت.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که موضوع آخرین نامه فیفا چه بوده است، گفت: فیفا یک سری سوالات از ما پرسید و فدراسیون به آنها پاسخ داد. هنوز بازخوردی وجود ندارد تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

وی در خصوص بحث پرداخت ویلموتس گفت: قطعاً پرونده قضایی در حال پیگیری است. این فرآیند طی می شود و در نهایت پس از مشخص شدن نتیجه، پس از رسیدن به نتیجه نهایی، پرداخت انجام می شود.

پرهیشکاری در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار شما با شستا چه بوده است، گفت: اداره حقوقی ما پیگیر این موضوع است. گزارش نهایی هنوز نرسیده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره علت سفر مهدی تاج به قطر گفت: مشخصا جلسه ای بوده و از رئیس فدراسیون دعوت شده است. تاج صبح امروز راهی قطر شد و عصر امروز به تهران بازمی گردد. چند موضوع در مورد مسابقات جام جهانی وجود داشت.

مهدی تاج در پاسخ به این سوال که مهدی تاج در سوپرجام کرمان حضور داشت، از وی درباره تیم امید و انتخاب سرمربی پرسیده شد اما وی گفت که در حال حاضر در حال بحث روی تیم ملی بزرگسالان هستیم و این تیم اهمیت بیشتری دارد. ما اما حالا به نظر می رسد فرقانی، سرمربی تیم ملی امید گفته است: دوست دارم این سوال را از مهدی تاج بپرسید. به هر حال تیم امید مهم نیست، مسلماً نیست، اما با توجه به فرصت های اندکی که این گروه جدید دارد، همچنان اولویت تیم ملی فوتبال ماست، خدای نکرده بعد از جام جهانی این برنامه ریزی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که وظایف سرپرست تیم امید چیست، گفت: فعلاً مشخص نیست، اجازه دهید در این مورد از تاج بپرسم. من نظری در این مورد ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که تعدادی از فدراسیون های فوتبال به جام جهانی قطر می روند، گفت: تعداد آنها بسیار کم است. الان اینجا با شما هستم و کارمان حل شده، شاید به قطر رفتم.

دیدگاهتان را بنویسید