فرصتی برای مطالبه غرامت تحت قرارداد ویلموتس از کارمندان سابق FA طبق قوانین محلی وجود دارد


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886756

پرسش و پاسخ صادق رئیسی کیا درباره عقد قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی;

صادق رئیسیکیا طی یادداشتی پرسش و پاسخی درباره قرارداد اتحادیه فوتبال انگلیس با مارک ویلموتس ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ صادق رئیسی کیا وکیل ورزشی و مدیرعامل اسبق باشگاه راه آهن در یادداشتی که به صورت پرسش و پاسخ در اختیار این خبرگزاری قرار داد به بررسی شرایط انتخابات اتحادیه فوتبال و مسائل پیش آمده پرداخت.

“سوال:

اخیراً یکی از اعضای شورای اسلامی با اشاره به خسارت وارده به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به دلیل انعقاد نادرست قرارداد با ویلموتس، بر لزوم جبران خسارت وارده از سوی دست اندرکاران در انعقاد قرارداد اشاره کرد. این قرارداد مضر حال این سوال مطرح می شود که آیا طبق اصول و موازین قانونی فدراسیون فوتبال می تواند خساراتی را که هیات مدیره قبلی در اثر عدم رعایت مقررات یا تخلف به فدراسیون فوتبال وارد کرده از آنها مطالبه کند؟

پاسخ:

بله مقررات مسئولیت مدنی به طور کلی و مقررات و احکام فوتبالی مراجع قضایی یا مراجع قضایی فوتبال ملی و بین المللی به ویژه در مواردی که خسارتی متوجه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باشد در مورد افرادی که باعث خسارت به فوتبال کشور شده اند. فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که از سوی فدراسیون فوتبال اعطا شده است، دارای گواهی است و بر اساس آن می توان پرونده ای را برای جبران غرامت از دست اندرکاران قرارداد مضر ویلموتس در مراجع ذیصلاح فوتبال و قضایی مطرح کرد.

صادق رئیسی کیا – 18 مرداد 1401

دیدگاهتان را بنویسید