شکایت از حسین شریعتمداری به دلیل مصونیت قضایی بی نتیجه است/مدیرعامل کیهان مستنداتی دارد

شکایت از حسین شریعتمداری به دلیل مصونیت قضایی بی نتیجه است/مدیرعامل کیهان مستنداتی دارد

روز جدید : سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل محمد خاتمی در واکنش به ادعای حسین شریعتمداری مبنی بر داشتن دو مطلع از دیدار با جورج سوروس به دیده بان ایران گفت: از سال گذشته ده شکایت از آقای حسین شریعتمداری مطرح شده است، اما نکته اینجاست که او از مصونیت قضایی برخوردار است. من از طرف مهندس موسوی، آقای خاتمی و خیلی از دوستان از این آقا شکایت کردم اما به نتیجه نرسیدم. هیئت منصفه ای آنجاست که تقریباً همین رفتار را دارد و به آقای شریعتمداری رأی می دهد!

«آقای خاتمی دو بار با جورج سوروس (سرمایه‌دار و حامی و حامی مالی صهیونیست‌های آمریکایی قیام ۱۹۸۸ آمریکا و اسرائیل) دیدار کرده است. او از ما شکایت کرد که وانمود کنیم خبر کیهان بی‌اساس است، اما چون می‌دانست شواهد جدی از این دیدار داریم، پیگیر شکایتش نشد.» روزنامه کیهان در رابطه با اختلاف طولانی‌مدت خود با محمد خاتمی. ادعایی که بارها از سوی آقای خاتمی و وکیلش بی اساس خوانده شده اما حسین شریعتمداری همچنان از آن حمایت می کند.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل محمد خاتمی به دیده بان ایران گفت: از سال گذشته تاکنون ده مورد شکایت از آقای حسین شریعتمداری مطرح شده است، اما مهم این است که وی از مصونیت قضایی برخوردار است.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه شکایت از حسین شریعتمداری بی نتیجه است، ادامه داد: من به نمایندگی از مهندس موسوی، آقای خاتمی و خیلی از دوستان از این آقا شکایت کردم اما به نتیجه نرسیدم. هیئت منصفه ای آنجاست که تقریباً همین رفتار را دارد و به آقای شریعتمداری رأی می دهد! هیئت منصفه بارها اعتراف کرده است که هیچ شکایتی به اتفاق آرا وجود ندارد! اگر دادگاه نظر هیأت منصفه را رعایت نکند، تحت فشار نیروهای امنیتی قرار می گیرد و در نهایت همان را به هیئت منصفه می گویند!

علیزاده طباطبایی: هیأت منصفه و دادگاه به شریعتمداری رأی می دهند

وکیل محمد خاتمی افزود: بنابراین شکایت از حسین شریعتمداری راه به جایی نمی برد، زیرا وی از مصونیت قضایی کامل برخوردار است و نتیجه ای نخواهد داشت.

در نهایت علیزاده طباطبایی ضمن درخواست از حسین شریعتمداری برای ارائه سند گفت: به همین دلیل شکایت نداریم وگرنه حرف آقای شریعتمداری کاملا خلاف واقع است و ایشان به هیچ وجه نباید شکایت کنند! بدون سند خارجی

دیدگاهتان را بنویسید