حسین شریعتمداری: می گویند 70 درصد کسانی که به جمهوری اسلامی رای داده اند فوت کرده اند و همه پرسی سال 58 اعتبار ندارد. پس استقبال بی نظیر از آهنگ سلام کمندت چه اهمیتی دارد؟

حسین شریعتمداری: می گویند 70 درصد کسانی که به جمهوری اسلامی رای داده اند فوت کرده اند و همه پرسی سال 58 اعتبار ندارد.  پس استقبال بی نظیر از آهنگ سلام کمندت چه اهمیتی دارد؟

روز جدید حسین شریعتمداری نوشت: گفته می شود – و دور از انتظار – 70 درصد از کسانی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در قید حیات بودند فوت کرده اند و بر این اساس ادعا می کنند که همه پرسی تعیین نوع است. دولت ثبات و تسلط قبلی را دارد. نیست!

شریعتمداری ادامه داد: چند نکته مختصر و مستند در این زمینه ذکر می شود:

الف- حضور چند ده میلیونی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نمونه های مشابه دیگر به خوبی نشان می دهد که حتی اگر مردم از برخی کارکردها انتقاد کنند – که طبیعی هم هست – اما کاملاً به اصل وفادار هستند. از سیستم

ب- دهها میلیون نفر از ایران اسلامی در مراسم تشییع سردار شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و اگر درخواست همه شهرستانها مبنی بر تقدیم پیکر مطهر این شهید بزرگوار پاسخ مثبت داده شود، شاید تشییع شود. این عزیز چند ماه پس از شهادتش به تعویق می افتد. حاج قاسم نماد انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اعتقاد راسخ ایشان به امام راحل و جانشین بلافصل ایشان بود.

س- در چند ماه اخیر آهنگ سلام کمندت که به دلیل لطافت آهنگین و استحکام آهنینش به جرات می توان گفت شناسنامه انقلاب اسلامی و شناسنامه ملت های مسلمان است اجرا شده است. با سرعتی فراتر از تصور و با شتابی معجزه آسا، نه تنها در سراسر ایران، اسلام را پذیرفت، بلکه مرزهای جغرافیایی را درنوردید و در هر منطقه ای که مسلمان بود و در هر منطقه ای که جمعیت مسلمان بود، قلب ها را تسخیر کرد. این استقبال بی نظیر (و نه نادر) یعنی چه؟!

دیدگاهتان را بنویسید