باچی با ایران برای ما چالش بزرگی است / مسابقات قبلی اهمیتی ندارد ، بازی فردا متفاوت است

زمان: 13:45
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775233

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: مسابقات قبلی اهمیتی ندارد ، بازی فردا متفاوت است و ما با تاکتیک های خودمان بازی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پائولو بنتوس ، مربی کره جنوبی قبل از دیدار با تیم ملی ایران در یک کنفرانس خبری گفت: “تیم ایران تیم بسیار قوی است.” بازیکنان این تیم قدرت بدنی بالایی دارند و تیم از نظم و ترتیب بالایی برخوردار است. ما این تیم را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم و تمرینات خود را بر اساس بازی با این تاکتیک مقابل ایران قرار دادیم.

وی در مورد اهمیت 3 امتیاز در این دیدار گفت: هر مسابقه برای ما 3 امتیاز است و همه مسابقات مهم هستند. ما باید به صورت تیمی عملکرد خوبی داشته باشیم. ما بازیکنان خوبی داریم که باید بتوانند به خوبی در تیم سازماندهی شوند. ما سعی می کنیم با این سازمان خوب و حضور بازیکنان باتجربه و خوب خود به این 3 امتیاز دست پیدا کنیم.

بنتو در مورد شرایط تیم گفت: ما سعی کردیم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم. شرایط همه بازیکنان خوب است و باید ببینیم در بازی فردا 11 بازیکن کدام می توانند بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در پاسخ به این سوال که ایران آمار بهتری در دیدار با کره جنوبی ثبت کرد و تیم ملی کره جنوبی هرگز موفق نشد در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد ، گفت: مسابقات این گروه به گونه ای است که هر بازی معنی خود را دارد. تیم ملی ایران عملکرد متفاوتی دارد و تیم قدرتمندی است اما ما سعی می کنیم با روش خودمان بازی کنیم و روش ما ارائه بهترین عملکرد و عملکردمان است. از نظر حریف ، ما با سبک و روش خود وارد بازی می شویم و سعی می کنیم این نمایش را به بهترین شکل ارائه دهیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی ایران اکنون اعتماد به نفس خوبی دارد و شاید بهترین نسل فوتبال ایران در این تیم حضور داشته باشد ، گفت: همانطور که گفتم تیم ملی ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد. “سازماندهی این تیم بسیار خوب است و این تیم خوب بازی می کند. ایران بازیکنان باتجربه و خوبی دارد اما ما بازیکنان باتجربه ای هم داریم. فکر می کنم با حضور بازیکنان بزرگ و باتجربه در این دو تیم مسابقه خوبی برگزار شود.” بازی با ایران برای ما یک چالش بزرگ است.

بنتو درباره اینکه جادوی ناکامی کره جنوبی در پیروزی مقابل ایران در این سال ها چگونه می تواند بر بازیکنان کره ای تاثیر بگذارد ، گفت: این اتفاقات در گذشته است و ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم. ما این بازی را تجزیه و تحلیل کرده ایم و می خواهیم روش بازی خود را ارائه دهیم. بازی فردا مهم است و دیدارهای قبلی دیگر مهم نیستند. ما می دانیم که بازی فردا سخت و متفاوت خواهد بود و ایران از این امر آگاه است. ایران نیز می داند که این بازی ها در گذشته است.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درباره تاثیری که کمبود تماشاگر در بازی فردا می تواند بر بازی داشته باشد ، گفت: این قطعاً بسیار م effectiveثر است و به هیچ وجه خوب نیست. فوتبال بازی ای است که با حضور تماشاگرانش معنا پیدا می کند. برای ما در کرونا سخت بود و من شخصاً از تجربه بازی در ورزشگاه ها با تماشاگران خوشم آمد. می خواستم هم در آزادی و هم در ورزشگاه های دیگر مقابل تماشاگران بازی کنم. با این حال ، این اتفاق افتاده است و ما باید خود را با شرایط کنونی وفق دهیم. ما باید از قوانین پیروی کنیم و سعی کنیم بهترین نمایش خود را ضبط کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید