برای انتخاب ترکیب اصلی چالش بزرگی خواهم داشت/ در بازی اول شرایط خوبی در دفاع نداشتیم.


ساعت: 23:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891317

در آن مدت ما روند بسیار خوبی را طی کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران جام واگنر را یک تورنمنت بسیار مفید برای تیم ملی دانست و گفت: کیفیت حملات بازیکنان بازی به مسابقه بهتر شده و روند تیم رو به رشد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز آتای پس از پیروزی مقابل آرژانتین درباره این دیدار گفت: جام واگنر تورنمنت خوبی برای ما بود. صرف نظر از نتایجی که گرفتیم، اطلاعات خوبی از تیم گرفتیم. ما نیز در این مدت روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه گفت: بازی با اوکراین و سه بازی جام واگنر شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرد زیرا رشد قابل توجهی داشتیم. همه بازیکنان در این مدت توانستند در ترکیب تیم قرار بگیرند و خدا را شکر همه بازیکنان بیش از گذشته اعتماد ما را جلب کردند. در این شرایط برای انتخاب ترکیب اصلی چالش بزرگی خواهم داشت زیرا رقابت خوبی بین بازیکنان وجود دارد.

عطایی خاطرنشان کرد: کیفیت حمله بازی به بازی بهتر می شود. در دفاع هم همین شرایط وجود داشت. در بازی اول شرایط دفاعی خوبی نداشتیم اما در بازی دوم موفق شدیم 16 سیو و در بازی امروز 11 سیو انجام دهیم و در هر دو بازی آمارمان بهتر از حریف بود. البته هنوز هم ایراداتی وجود دارد، اما در مجموع تیم ما در حال رشد است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: سعی کردیم امروز در دیدار مقابل آرژانتین از ترکیب اصلی خود استفاده نکنیم. حریف هم همین کار را کرد. تمرکز اصلی ما قهرمانی جهان خواهد بود. در کل مسابقه خوبی بود. آرژانتین مبارزه زیادی کرد و با تغییراتی که در تیم ایجاد شد، بازیکنان خیلی خوب به بازی برگشتند.

آتای در پایان گفت: در مجموع این مسابقات را برای تیم ایران بسیار مفید می بینم و سعی می کنیم در آخرین دیدار مقابل اسلوونی عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت با بهترین شرایط راهی جام جهانی شویم. فضای مسابقه خیلی خوب بود. ما با هدف بزرگ تری آمده ایم و اگر ایرادی داشته باشد آن را نمی بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید