سرمربی تیم ملی والیبال ایران: چالش سختی برای رسیدن به تیم اصلی خواهم داشت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران: چالش سختی برای رسیدن به تیم اصلی خواهم داشت

بهروز عطایی پس از پیروزی تیم والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: جام واگنر تورنمنت خوبی برای ما بود. صرف نظر از نتایجی که گرفتیم، اطلاعات خوبی از تیم به دست آوردیم زیرا در آن مدت روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: بازی با اوکراین و سه بازی جام واگنر شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرد زیرا رشد قابل توجهی داشتیم. همه بازیکنان در این مدت توانستند در ترکیب تیم قرار بگیرند و خدا را شکر همه بازیکنان بیش از گذشته اعتماد ما را جلب کردند. در این شرایط برای انتخاب ترکیب اصلی چالش بزرگی خواهم داشت زیرا رقابت خوبی بین بازیکنان وجود دارد.

عطایی خاطرنشان کرد: کیفیت حمله بازی به بازی بهتر شد. در دفاع هم همین شرایط وجود داشت. در بازی اول شرایط دفاعی خوبی نداشتیم اما در بازی دوم موفق شدیم 16 سیو و در بازی امروز 11 سیو انجام دهیم و در هر دو بازی آمارمان بهتر از حریف بود. البته هنوز هم ایراداتی وجود دارد، اما در مجموع تیم ما در حال رشد است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امروز در بازی مقابل آرژانتین سعی کردیم از ترکیب اصلی خود استفاده نکنیم. حریف هم همین کار را کرد. تمرکز اصلی ما قهرمانی جهان خواهد بود. در کل مسابقه خوبی بود. آرژانتین مبارزه زیادی کرد و با تغییراتی که در تیم ایجاد شد، بازیکنان خیلی خوب به بازی برگشتند.

عطایی بیان کرد: در مجموع این مسابقات را برای تیم ایران بسیار مفید می بینم و سعی می کنیم در آخرین بازی مقابل اسلوونی عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت با بهترین شرایط راهی جام جهانی شویم.

وی درباره شرایط میزبانی لهستان گفت: جو مسابقات بسیار خوب بود. ما با هدف بزرگ تری آمده ایم و اگر ایرادی داشته باشد آن را نمی بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید