جام جهانی والیبال آخرین وضعیت تیم ملی والیبال از زبان سرمربی و پزشک تیم


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892068

در بیستمین دور مسابقات والیبال، تیم ها در پایان هر ست زمین خود را عوض می کنند. علاوه بر این، زمین در هنگام پرتاب سکه مشخص می شود و تایم اوت فنی داده شده به تیم ها در گذشته حذف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جام جهانی والیبال مردان 2022 به میزبانی لهستان و اسلوونی با حضور 24 تیم از 4 تا 20 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

در این تورنمنت تیم ها در پایان هر ست زمین خود را عوض می کنند. زمین نیز در حین پرتاب سکه تعیین می شود.

تایم اوت فنی که در گذشته در نقاط 8 و 16 به تیم ها داده می شد (لیگ ملت ها 12 امتیاز) لغو شده است و هر تیم می تواند در طول ست دو تایم اوت فنی (30 ثانیه) درخواست کند.

فاصله بین هر ست 3 دقیقه خواهد بود که این زمان بین ست دوم و سوم به 5 دقیقه افزایش می یابد.

ترکیب تیم ها 25 دقیقه قبل از شروع مسابقه توسط کمک مربی و از طریق تبلت اعلام می شود. اگر بازیکنی در حین گرم کردن رسمی مصدوم شود، امکان تغییر ترکیب وجود دارد.

هر بازیکن بعد از هر بازی 15 ثانیه برای سرویس دارد. دوم اینکه اعداد در گوشه های زمین قرار می گیرند و پس از 6 ثانیه رنگ پس زمینه تابلوها تغییر می کند.

آخرین وضعیت تیم ملی از زبان مدیر

اکبر محمدی درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه جام جهانی گفت: پس از شرکت در مسابقات خوب و مفید جام واگنر از طریق فرودگاه ورشو وارد اسلوونی شدیم. بازیکنان در هتل مستقر هستند و یکشنبه 30 مرداد بازیکنان به دلیل سفر ما استراحت کردند اما دیروز (دوشنبه 31 مرداد) بازیکنان تمرینات بدنی و تمرین توپ را پشت سر گذاشتند.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی هایی که انجام دادیم تمرین ملی فوتبال در سالن اصلی مسابقات برگزار شد. خوشبختانه شرایط خوبی در تیم وجود دارد و تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان مورد نظر در اسلوونی حضور دارند. مشکل خاصی وجود ندارد و بازیکن مصدومی هم ندارد.

محمدی افزود: شرایط میزبانی در اسلوونی مناسب است و امیدوارم بازیکنان بتوانند در روزهای آینده تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و با آمادگی خوبی راهی جام جهانی شوند.

مدیر تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز (سه شنبه 10 شهریور) در دیداری دوستانه با اسلوونی میزبان مسابقات خواهیم داشت. این بازی قطعا به توسعه بازیکنان و هماهنگی تیم کمک خواهد کرد.

میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد منانی نژاد، علی اصغر مقدار، امیرحسین تهته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمانش، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدرضا مواضع، محمدرضا مواضع و بازیکنان از تیم ایران

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان و احمد لاهوتی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک)، رضا کلی پور (درمانگر) و یاناس (سرمربی) بر عهده دارند. مربی بدنساز) سایر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات حضور دارند.

هیچ بازیکن مصدومی در تیم نداریم

رضا نصیری درباره وضعیت آمادگی بدنی و مصدومیت بازیکنان تیم ملی ایران گفت: خدا را شکر همه بازیکنان در شرایط بدنی خوبی هستند. بازیکن مصدومی در ترکیب نداریم که نتواند بازی کند. همه فوتبالیست هایی که تمرینات خوبی دارند در اختیار کادر فنی هستند.

وی افزود: به عنوان یک برنامه فوتبالیست ها هر روز تحت درمان هستند، از نظر تغذیه و مکمل ها همه چیز خوب است. خوشبختانه شرایط کلی تیم خوب است و قبل از شروع مسابقات بهتر خواهد شد.

جام جهانی والیبال مردان 2022 به میزبانی لهستان و اسلوونی با حضور 24 تیم از 4 تا 20 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

دیدارهای مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه زیر به میزبانی شهر لیوبلیانا اسلوونی برگزار می شود.

شنبه 5 شهریور ساعت 20؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه 7 شهریور ساعت 20؛ ایران – مصر

چهارشنبه 9 شهریور از ساعت 20. ایران – هلند

بیشتر بخوانید:

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; 14 بازیکن انتخاب و به تیم ب والیبال اعزام شدند

جام واگنر والیبال؛ برنامه مسابقات مشخص شد

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; کمپبل فهرست نهایی تیم والیبال بانوان را اعلام کرد

جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛ حضور کادر فنی ایران در اولین دیدار

دیدگاهتان را بنویسید