آخرین وضعیت تیم ملی از زبان پرسپولیسی ها

آخرین وضعیت تیم ملی از زبان پرسپولیسی ها

حمید استیلی در حاشیه مراسم برترین های قرن ورزشی کشور برای دیدارهای تیم ملی گفت: قبل از قرعه کشی در قطر بودیم و بعد از قرعه کشی با برخی مدیران و مربیان درباره بازی های دوستانه صحبت کردیم. ما در حال مذاکره هستیم، من قبلاً یک فدراسیون بودم، اما تعدادی از تیم های اروپایی بازی می کنند و برخی از تیم های آمریکایی در کونکاکاف هستند، اکثر تیم ها در حال رقابت هستند. ما با سه تیم صحبت می کنیم، یکی از گزینه ها حل شده و به دنبال بازی دوم هستیم. ماجدی و خانم اسدی در این زمینه در حال مذاکره هستند که تا فردا یا پس فردا مشخص می شود که نهایی می شود یا خیر، دو مسابقه در یک کشور و بازی سوم در یک کشور دیگر اگر قطعی شود.

مدیر تیم ملی به تولیدکنندگان پوشاک برای تیم ملی گفت: سه تولیدکننده خارجی و سه تولیدکننده ایرانی بودند، آلپسپورت هم داخلی بود و هم خارجی، سه تولیدکننده خارجی هم بودند که بررسی کردیم. تولیدکنندگانی از اسپانیا، آلمان و اتریش پیشنهادات خود را ارائه کردند. آنها نیز محصولات خود ما بودند. یکی از این تهیه کننده ها باید می آمد.

وی درباره درخواست اسکوچیچ برای جذب یک مربی خارجی دیگر گفت: بله، از دو مربی دیگر خواستند که به تیم ملحق شوند و در حال صحبت هستند. او یک مربی کروات و یک ویدئو آنالیزور دارد.

وی در خصوص قرارداد با البستا، نحوه اسپانسر یا خرید لباس نیز گفت: در کنار قراردادهای بسیار خوبی که بسته می شود، می توانیم با تیم های خوب بازی کنیم و شأن و جایگاه تیم ملی را حفظ کنیم. “

استیلی به تیم ملی گفت: لیستی که اسکوچیچ ارائه کرده است شامل تمامی مربیان در مرحله مقدماتی خواهد بود و دو مربی دیگر به تیم ملی اضافه خواهند شد.

مدیر تیم ملی درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی گفت: دو روز فیفا داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد. اردوی اول 23 خرداد است که در خرداد ماه است و در خارج از کشور برگزار می شود، اکثر اوقات در این اردو بازیکن داریم. اولین باری که بازیکنان از 5 تا یک هفته جام جهانی در تیم ملی حضور داشتند و در مسابقات قبلی جام جهانی یک ماه در اردو بودند اما این مدت متاسفانه فقط بازیکنان یک دوره در تیم ملی حضور داشتند. هفته تا 5 روز

استیلی درباره اینکه آیا باقری باید در تیم ملی یا فدراسیون حضور داشته باشد، گفت: صحبت من درباره اسکوچیچ و مجیدی نیست که در این مورد صحبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید