دو اردوی تدارکاتی برای تیم ملی والیبال برگزار می‌کنم/ تمرکزم را روی دریافت خدمات خواهم گذاشت


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808365

سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان گفت: دو اردوی آماده سازی را با 8 جلسه تمرینی تشکیل می دهم و امیدوارم سال آینده لیگ ایران در سطح بالاتری قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الساندرا کامدلی، مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان در حاشیه مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: خوشحالم که بازیکنان را از نزدیک می بینم. دو بازی و 4 تیم دیدم. سطح برخی از کودکان بسیار بالاتر از سایر بازیکنان است. ما باید تمرکز زیادی روی دریافت خدمات داشته باشیم.

وی با تاکید بر سطح خوب لیگ ایران، افزود: مطمئنم این لیگ در سال آینده در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت. من می خواهم روی دختران جوان کار کنم. مطمئناً سال آینده باشگاه های این دختران کمک خواهند کرد و سطح بهتری از این لیگ را شاهد خواهیم بود. خارج از بازی ها، بازیکنان دیگری را دیدم که می توانند در این مدت پیشرفت کنند و به تیم ملحق شوند تا بتوانیم سال آینده شاهد بازی آنها در لیگ باشیم.

وی درباره شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی کمدل که با راد یو اسپورت صحبت می کرد، گفت: دو اردو با هشت جلسه تمرینی برگزار می کنم. بعد از این اردو به 24 بازیکن رسیدم و آنها را در 2 گروه قرار دادم و سپس به هدفم رسیدم. چون قطعا بازیکنانی را انتخاب خواهم کرد که می خواهند پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید