می خواهم اسکوچیچ بیشتر به بازیکنان نساجی توجه کند/ فکر می کنم ستاره هایم شایسته حضور در اردوی تیم ملی هستند.


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803469

تیمی که در 11 بازی شکست نخورده است باید حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: یکی از بازیکنان من که جزو بهترین های لیگ است. دفاع می کنم و تاکید می کنم که فکر می کنم برخی از آنها شایسته حضور در تیم ملی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه درباره عملکرد شاگردانش در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: در نیمه اول با تمام توان وارد مسابقات شدیم. ما سخت کار کردیم، تلاش کردیم، متحد شدیم و نتایجی گرفتیم که شاید خیلی ها باور نکنند. من نمی خواهم افزایش دهم زیرا آمار مشخص است. تیمی که در 11 بازی شکست نخورده است باید مهارت های حرفه ای داشته باشد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اواسط مسابقات و بعد از بازی با پرسپولیس بود که از سرمربی تیم ملی خواستم به نوع بازی بازیکنان نساجی و عملکرد آنها توجه کند. الان که 16 بازی در لیگ گذشته گذشته است، همچنان همان شرایط را دارم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: نساجی در هر 11 بازی در خانه حضور نداشته و در آن 11 بازی به هیچ تیمی باخت. اگر این آمار متعلق به تیم های دیگر بود قطعا در مورد آن صحبت می شد اما از آنجایی که ما تیم شهری آرامی هستیم نادیده گرفته می شود. آیا ممکن است تیمی در سطح اول فوتبال ایران 11 بازی انجام ندهد و به بازیکنانش توجهی نداشته باشد؟

الهامی ادامه داد: مربیگری سلیقه ای است و هر مربی می تواند نظر خود را در مورد استفاده از بازیکنان داشته باشد اما البته باید شایستگی ها را دید. نمی خواهم نام ببرم که کدام یک از بازیکنان ما شایسته حضور و حضور در تیم ملی هستند. چون فکر می کنم همه بهترین هستند اما از سرمربی تیم ملی می خواهم به عملکرد بازیکنان نساجی توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت خانوار مازندران، نساجی مجبور است بیشتر از سایر تیم ها سفر کند، خاطرنشان کرد: وی اذعان داشت: ما در روزهای تاج از تماشاگر محروم هستیم، نمی توانیم از ورزشگاه که در حال تبدیل شدن به جهنم حریفان است استفاده کنیم و حتی از ورزشگاه ساری استان مازندران هم نمی توانیم استفاده کنیم. به همین دلیل باید به مشهد یا اصفهان برویم.

وی افزود: در این شرایط با حمایت مالک باشگاه، تیم به تنهایی و با آرامش سفر کرده است اما هواداران می دانند که این سفرهای طولانی و سفرهای مکرر روی بدن بازیکنان تاثیر منفی می گذارد. با این حال بازیکنان نساجی صادقانه جنگیدند تا مازندرانی ها سرشان را بلند کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پایان گفت: با شیوع ویروس تاج و غیبت چند بازیکن شاهد هستیم که افراد مختلفی به تیم ملی دعوت می شوند که همه برای ما قابل احترام هستند اما من به‌عنوان یک مربی وظیفه، بازیکنانم را می‌شناسم که جزو بهترین‌های لیگ هستند.»؛ دفاع می‌کنم و تاکید می‌کنم که برخی از آنها شایسته حضور در تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید