می خواهم با توانایی هایم در را به روی ایرانی ها باز کنم/ هیچکس باور نمی کرد طارمی به فوتبال اروپا برسد

زمان: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800505

شما همچنین باید به اندازه کافی خوش شانس باشید که مجازات شوید.

مدافع ملی پوش ایرانی تیم فوتبال پورتیموننسه گفت: دوست دارم با نشان دادن توانایی ها و شخصیتم در مقابل ایرانی ها بازی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام نیاسمند دروازه بان تیم ملی ایران در تیم فوتبال پورتیموننسه درباره حضورش در فوتبال پرتغال گفت: از ایران آمدم و یکی از دروازه بانان تیم ملی ایران بودم. پائولو سرجیو من را به دلیل حضورش در ایران می شناخت، چون در ایران عملکرد بسیار خوبی داشت. ایران حدود 80 میلیون جمعیت دارد، ما کشور پرجمعیتی داریم و بیش از 70 درصد مردم فوتبال می بینند و اخبار، بازیکنان و همه چیز را تماشا می کنند.

لژیونر ایرانی گفت: بسیار هیجان زده و خوشحالم که توانستم در نبرد مقابل فامالیکائو عملکرد خوبی داشته باشم و تیتر اول رسانه های ایران شوم. یادم نیست در ایران چنین مجازات هایی داشتم یا نه. در مورد پنالتی ها چند مشکل وجود دارد که من شروع به اجرای پنالتی توسط دروازه بان ها کردم و این فیلم ها خیلی به من کمک کرد. البته برای اینکه بتوانید پنالتی ها را از این طریق کنترل کنید باید خوش شانس باشید.

نیمند در نهایت گفت: بعد از این بازی من را قهرمان ایرانی خطاب کردند و روی جلد روزنامه ها رفتم. من عاشق بازی درب ایرانی ها، نشان دادن توانایی ها و شخصیت خودم هستم و دوست دارم این اتفاق بیفتد. زمانی که مهدی طارمی فوتبال را در جنوب ایران آغاز کرد، هیچکس باور نمی کرد که بتواند به اروپا برسد و اینطور بدرخشد. عملکرد طارمی باعث شد بازیکنان ایرانی بیشتر به خود ایمان داشته باشند و بتوانند روزهای درخشان پیش رو را درک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید