من برای پیوستن به میلان هیجان زده هستم. من با 2000 درصد توانایی هایم کار می کنم / پیاتزا والیبال را خوب می فهمد. زمان یک تغییر بود


ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879886

من معتقدم که بدون هدف نمی توان به هیچ چیز دست یافت.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: چالش هایی که با آن روبرو هستم مرا مجبور می کند با 2000 درصد کار کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میلاد عبادی پور، جانشین قدرتمند تیم والیبال میلان در مصاحبه ای در سایت این باشگاه گفت: برای تصمیم گیری برای پیوستن به تیم میلان بسیار هیجان زده هستم. من این تیم را می شناسم و فکر می کنم همه کیفیت و سطح لیگ والیبال ایتالیا را می دانند. من به مدت 5 سال در لهستان زندگی کردم که تجربه بسیار خوبی برای من بود، اما زمان آن فرا رسیده بود که تغییری در زندگی من به عنوان یک ورزشکار ایجاد کنم. فکر می کنم این تغییر برای خانواده من هم مهم بود. خوشحالم که چنین تصمیمی گرفتم و مشتاقانه منتظر چالش جدید در میلان با مربیم روبرتو پیاتزا هستم.

وی ادامه داد: در لهستان در کنار هم تیمی هایم در تیم اسکرا لحظات بسیار خوبی را سپری کردم. من این چالش را دوست دارم و به نظرم بسیار جالب است که خودم را در مناطق دشوار آزمایش کنم. معتقدم به عنوان یک ورزشکار برای پیشرفت باید شرایط سختی را پشت سر بگذارم. به نظر من این سوال برای هر ورزشکاری مهم است. می خواستم سطح متفاوتی از والیبال را تجربه کنم و این اولین انگیزه من برای حضور در مسابقات قهرمانی ایتالیا بود. دوم اینکه به خاطر خانواده ام به ایتالیا آمدم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره گل های خود گفت: زمانی که برای تیم اسکرا بازی می کردم هر سال برای خودم گل هایی تصور می کردم. شاید حق با من نباشد، اما معتقدم بدون هدف نمی توان به هیچ چیز دست یافت. زمانی که تصمیم گرفتم با میلان قرارداد ببندم اهداف بزرگی هم در سر داشتم که هنوز به آنها نرسیده ام. چالش هایی که با آن روبرو هستم مرا مجبور می کند با 2000 درصد توانایی هایم کار کنم، زیرا با 100 درصد توانایی هایم نمی توانم با تیم هایی مانند لوبه، پروجا و ترنتینو در لیگ ایتالیا رقابت کنم.

عبادی پور در پایان درباره آشنایی با سرمربی گفت: در تیم اسکرا با روبرتو پیاتزا خوش گذشت و 2 سال برای او در آن تیم بازی کردم. باید بگویم که او فردی فوق العاده و خاص است. او والیبال را خوب می فهمد و دیگر نیازی نیست در مورد آن صحبت کنم، چون همه می دانند که والیبال تمام زندگی اوست. در لیگ لهستان چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. مطمئنم با پیاتزا در میلان روزهای خوبی خواهم داشت. میلان بازیکنان بزرگ و شخصیت های بزرگی دارد. من اصلا نگران نیستم و فقط منتظرم هر چه زودتر به هم تیمی هایم در میلان بپیوندم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید